رئیس شورای تبلیغات اسلامی سمنان:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: بیان وعده های دروغ و بداخلاقی‌ها توسط نامزدهای انتخابات، با اصول اخلاقی، اسلامی و انقلابی تضاد دارد.
کد خبر: ۴۲۱۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰ 09 May 2017
به گزارش تابناک سمنان، حجت الاسلام غلامرضا قندهاری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: افرادی که در روند انتخابات به عنوان نامزد وعده های دروغ به مردم می دهند به جامعه ضرر می رسانند و همچنین این بداخلاقی ها برای خود افراد نیز ضرر دارد و چهره آن ها را در بین مردم خراب می کند.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان ادامه داد: اسلام به طور 100 درصد با دروغ، وعده های نا به جا و بداخلاقی مخالف است و این وعده ها برای انقلاب نیز مضر است.

وی با بیان این که اخلاق اسلامی باید در همه ابعاد فردی و اجتماعی به ویژه در مراحل مختلف انتخابات باید رعایت شود، گفت: نامزدهای انتخابات باید از از دروغ و ارایه وعده های نابه جا پرهیز کنند، زیرا آن ها الگوی مردم هستند و مردم نباید از آن ها بداخلاقی و وعده دروغ بیاموزند.

وی ادامه داد: در جمهوری اسلامی ایران دموکراسی واقعی وجود دارد و این دموکراسی با حضور پرشور و آزادانه مردم در پای صندوق های رای به جهانیان ثابت شده است.
قندهاری با تاکید بر حضور پرشور مردم به ویژه جوانان در انتخابات در دورهای مختلف در انقلاب ایران، گفت: جوانان ایران در طول تاریخ هوشمندانه عمل کرده اند و نمونه بارز آن حضور جوانان ایرانی در جنگ تحمیلی و دفاع از کشور بوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان این که جوانان موقعیت ایران را درک و همراه با زمان حرکت می کنند، ادامه داد: جوانان ایرانی آینده نگر هستند و با ذهن روشن دیگران را نیز به حضور در انتخابات دعوت می کنند.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 ماه اردیبهشت برگزار می شود‌ و استان سمنان که دارای هشت شهرستان، 20 شهر، 15 بخش و 400 روستاست، در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا هزار و 19 نفر به عنوان اعضای اصلی و 642 نفر به عنوان اعضای علی البدل در شوراهای اسلامی شهری و روستایی دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار