معاون وزیر اقتصاد خبر داد
معاون امور اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۲۰ مکاتبه با موضوع اقتصاد مقاومتی از سوی وزارت اقتصادی و دارایی با استان سمنان انجام شده است، گفت: مکاتبات طرح انتقال آب از قطری به شاهرود انجام شد.
کد خبر: ۴۲۱۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳ 09 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، سیدحسین میرشجاعیان‌حسینی صبح امروز در نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان که با حضور علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان شاهرود در حال برگزاری است، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۱۲۰ مکاتبه با موضوع اقتصاد مقاومتی از سوی وزارت اقتصادی و دارایی با استان سمنان انجام شده است.

وی افزود: در سفر دوم وزیر امور اقتصادی و دارایی به استان سمنان کار کارشناسی و رسیدگی موردی به مصائب و مشکلات استان سمنان در دستور کار قرار گرفت.

معاون امور اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی بیان کرد: همچنین در سفر دوم، ۱۱ مصوبه در حوزه اقتصاد مقاومتی به تصویب رسید.

میرشجاعیان‌حسینی بیان کرد: ۶۰ پرونده موردی در سفر دوم وزیر امور اقتصادی و دارایی به استان سمنان مورد تحلیل و بررسی قرار گرفت و دستورات لازم صادر شده است.

وی بیان کرد: در بیستم آذرماه مکاتبه وزیر امور اقتصادی و دارایی با موضوع واگذاری طرح فاضلاب سمنان و شاهرود انجام و پاسخ وزارت نیرو واصل شد.

معاون امور اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی اضافه کرد: مکاتبات طرح انتقال آب از قطری به شاهرود انجام شده است و منتظر پاسخ وزارت نیرو هستیم.

میرشجاعیان‌حسینی اضافه کرد: طرح جایگزینی گاز مایع به‌جای سوخت مایع در مجتمع‌های گلخانه‌ای در حال انجام است.

وی افزود: مکاتبات احداث استخرهای آب بیارجمند انجام شده و ۵ میلیارد ریال اعتبار در این زمینه اختصاص یافته است.

معاون امور اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: از ۳۰ پروژه بزرگ استان سمنان، پنج پروژه مربوط به شهرستان شاهرود است و در جلسه شب گذشته دو پروژه دیگر نیز اضافه شد و در نهایت هفت پروژه به این شهرستان تعلق دارد.

میرشجاعیان‌حسینی خاطرنشان کرد: از پنج پروژه بزرگ معدنی مورد حمایت در زمینه اقتصاد مقاومتی یک پروژه مربوط به شهرستان شاهرود است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار