با هت تریک طارمی؛
تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ششمین وآخرین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:55 دقیقه در ورزشگاه مملو از تماشاگر و سرخ پوش آزادی به مصاف الوحده امارات رفت که این دیدار حساس بابرد پرگل پرسپولیس به پایان رسید و باتوجه به شکست الریان مقابل الهلال تیم های الهلال با 12 و پرسپولیس با9 امتیاز به مرحله حذفی آسیا صعود کردند.
کد خبر: ۴۲۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲ 08 May 2017
تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ششمین وآخرین بازی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:55 دقیقه در ورزشگاه مملو از تماشاگر و سرخ پوش آزادی به مصاف الوحده امارات رفت که این دیدار حساس  بابرد پرگل پرسپولیس به پایان رسید و باتوجه به شکست الریان مقابل الهلال تیم های الهلال با 12 و پرسپولیس با 9 امتیاز  به مرحله حذفی آسیا صعود کردند.
 
به گزارش تابناک ایلام؛ شاگردان برانکو از پنج بازی خود با 6 امتیاز در رده ی سوم جدول قرار دارند و برای صعود باید پیروز این میدان باشند ودر مقابل، در دیگر بازی این گروه الریان به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت که اگر تیم قطری درمقابل الهلال بازی را واگذار کند و یا به تساوی برسد و پرسپولیس نیز الوحده را شکست دهد در این صورت سرخ پوشان تهرانی به مرحله ی حذفی صعود خواهند کرد.
 
برای تیم میزبان در این دیدار، بیرانوند، حسینی،محرمی، ماهینی،انصاری،کامیابی نیا،احمدزاده، رفیعی،مسلمان، طارمی ، امیری در ترکیب ثابت قرار گرفتند.
 
نیمه اول ودر دقیقه 3 ضربه اسماعیل مطر از کناردروازه پرسپولیس به بیرون رفت. دقیقه 3 ضربه ارسال مسلمان در اختیار سنگربان الوحده قرار گرفت.دقیقه 8 ضربه مالدینیا از کناردروازه بیرانوند به بیرون رفت.دقیقه10 ضربه وحید امیری از بالای دروازه الوحده به بیرون رفت.دقیقه11 ضربه سر کامیابی نیا از بالای دروازه الوحده راهی اوت شد. دقیقه16 ضربه سرطارمی در دستان راشدعلی قرار گرفت.دقیقه 17 روی اشتباه دروازه بان الوحده، سروش رفیعی دروازه خالی الوحده راباز کرد تا ورزشگاه غرق درشادی شود.دقیقه20 ضربه طارمی در شراطی نامتعادل وارد دروازه الوحده شد تا سرخپوشان با دوگل از حریف پیشی گیرند.دقیقه 24 ضربه مطر بامشت بیرانوند دور شد.
 
دقیقه24 هواداران وفادار پرسپولیس یاد و خاطره کاپیتان فقید تیمشان، هادی نوروزی را زنده نگه داشتند.
 
دقیقه 26 ضربه اسماعیل مطر به بیرون رفت.دقیقه 33 شوت الکمالی وارد دروازه بیرانوند شد.دقیقه 39 ضربه طارمی از کناردروازه الوحده خطرناک به بیرون رفت.دقیقه44 ضربه بازیکن الوحده به اوت رفت.دقیقه45 ضربه چانگ وو از کناردروازه پرسپولیس به بیرون رفت. تا بازی در نیمه اول با برد شیرین پرسپولیس به پایان برسد. ودر بازی همزمان در نیمه اول الهلال با یک گل مقابل الریان پیروز شد تا همه چیز به سود پرسپولیس درجریان باشد
 
نیمه دوم ودر دقیقه46 ارسال رفیعی از جناح چپ با ضربه احمدزاده و با اختلاف بسیار کم از کناردروازه الوحده به بیرون رفت.دقیقه49 ضربه بازیکن الوحده توسط انصاری دور شد.دقیقه50 ضربه سباستین تالیابو وارد دروازه بیرانوند شد تا بازی با تساوی دنبال شود.دقیقه54 ضربه طارمی درموقعیتی تک به تک وارددروازه الوحده شد تا باردیگر سرخ پوشان از حریف پیش افتند.دقیقه 55 الریان با دوگل  از الهلال پیش افتاد. چند دقیقه بعد بازی بار دیگر با تساوی دنبال شد و الهلال گل دوم را به ثمر رساند. دقیقه 61 ضربه طارمی در اختیار راشد علی قرار گرفت.دقیقه 64 ارسال مسلمان از بالای دروازه الوحده به بیرون رفت.
 
دقیقه 70 ضربه طارمی وارددروازه الوحده شد تابازی با چهارگل به سود پرسپولیس ادامه یابد. در بازی همزمان الهلال بار دیگر با زدن گل از حریف پیشی میگیرد تا همه چیز برای صعود دراماتیک پرسپولیس مهیا باشد. دقیقه76 پاس طارمی به امیری نرسید و توپ توسط مدافع حریف دور شد. در بازی همزمان بار دیگر تیم های الریان و الهلال مساوی شدند. چنددقیقه دقیقه بعد الهلال گل چهارم را به ثمر رساند.دقیقه84 شوت بازیکن الوحده درازکش در اختیار بیرانوند قرار گرفت. تا بازی با با برد 4 بر2 پرسپولیس به پایان برسد و در دیگر بازی الهلال نیز پیروز میدان شد تا تیم های الهلال با 12 و پرسپولیس با 9 امتیاز از این گروه به مرحله بعدی صعود کنند.
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار