مدیرعامل آتش‌نشانی سمنان خبر داد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان از آتش‌سوزی فروشگاه لوازم الکتریکی در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۴۲۰۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸ 08 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، سعید اسماعیل‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: آتش‌سوزی یک واحد صنفی در خیابان بهشتی سمنان روز گذشته با اقدام به‌موقع تیم اعزامی ایستگاه شماره 2 و 4 آتش‌نشانی مهار شد.

وی در تشریح این حادثه که به علت نامعلومی اتفاق افتاده بود، بیان کرد: با هوشیاری و درایت آتش‌نشانان حریق مهار و از گسترش آن به دیگر قسمت‌ها و خسارت بیشتر جلوگیری شد.

وی از اعزام سه دستگاه خودرو به همراه هفت نفر از آتش‌نشان برای امدادرسانی این حادثه خبر داد و عنوان کرد: حادثه خیابان بهشتی در ساعت 14:49 دقیقه به سامانه 125 اعلام شد و گروه در کمترین زمان ممکن با حضور در محل و انجام اقدامات اولیه ازجمله بررسی شرایط حریق و پیدا کردن کانون آن، آتش را مهار کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان در زمینه نحوه امدادرسانی این حادثه بیان کرد: تیم اعزامی بلافاصله پس از رسیدن مشاهده کردند که حریق در قسمت ورودی این واحد صنفی به دلایل نامعلومی اتفاق افتاده است که با اقدام به‌موقع و اطفا و خارج کردن مواد قابل اشتعال از کانون حریق مانع از پیشروی به دیگر نقاط شدند و حریق به‌طور کامل مهار شد و پس از لکه‌گیری و دادن توصیه‌های لازم به عملیات خود پایان دادند.

اسماعیل‌پور خاطرنشان کرد: در این حادثه خسارت مالی به این واحد صنفی وارد شده است و علت اصلی وقوع حادثه احتیاج به نظر کارشناسی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار