مسئول اطلاعات عملیات کمیته جستجوی مفقودان کشور:
مسئول اطلاعات عملیات کمیته جستجوی مفقودان کشور گفت: جنایات آمریکا هرگز از ذهن ملت ایران فراموش نخواهد شد و این امر شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران را هر روز تقویت می کند.
کد خبر: ۴۲۰۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 08 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، سردار محمد احمدیان شامگاه یکشنبه در نشست بصیرتی با عنوان شاخصه های انقلابی گری در مسجد جامع دامغان، ضمن بیان اینکه امروزه عده ای از شعار مرگ بر آمریکا هراس دارند و فراموش کردند که این دولت چه جنایاتی را بر علیه نظام و ملت ایران روا داشته است، ابراز داشت: آمریکااز ملت ایران هراس دارد زیراتقواو ایمان الهی ایشان بود که در هشت سال دفاع مقدس توانستیم با دشمنان مبارزه و به پیروزی برسیم.

سردار محمد احمدیان مسئول اطلاعات عملیات کمیته جستجوی مفقودان کشور

وی با اشاره به اینکه امروزه عده ای ملت ایران را خسته از جنگ می دانند، افزود: عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران با خون پاک شهدای والامقام ما رقم خورده است و نه مذاکرات هسته ای و دست دوستی دادن به آمریکا و حامیان او و افرادی که چنین مطالبی را بیان می کنندسخت در اشتباه هستند و بدانند آمریکا جنایتکاری بیش نبوده و نیست.

مسئول اطلاعات عملیات کمیته جستجوی مفقودان کشور بزرگترین دغدغه شهدا را حفظ کرامت انسانی و ولایت‌پذیری ذکر و تاکید کرد: بر ما است که ادامه دهنده راه شهدای والامقام باشیم و بر عکس آن عمل نکنیم.

احمدیان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی عمود و خیمه اسلام است، اظهار داشت: همه وظیفه داریم پشت سر رهبر انقلاب باشیم و از این عمود خیمه اسلام حراست کنیم چرا که وجود ولایت فقیه برای نظام ما یک برکت الهی است و ولایت فقیه راه و رسم زندگی را به ما می آموزد و ما باید نیز تابع ولی امر مسلمین خود باشیم و از سخنان ایشان تبعیت کنیم.

وی با بیان اینکه بزرگترین آفت جامعه این است که عده ای به راحتی دروغ می گویند، گفت: لندن نشین‌های امروز بزرگترین خیانت را در حق ملت ایران و خون پاک شهدا روا داشتند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار