کد خبر: ۴۱۸۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶ 03 May 2017

محمدرضا باهنر پیش از ظهر امروز در دانشگاه قرآن و حدیث شهر ری، در سخنانی اظهار داشت: سه نفر از اصلاح طلبان و سه نفر از اصولگرایان کار تبلیغات خود را انجام می دهند.

باهنر گفت: هر کاندیدای ده ها ساعت در تلویزیون برنامه دارند اما جذابترین برنامه مناظره ها هستند، در برنامه های تک نفره کاندیداها مسائل مهمی مطرح می شود اما مردم نسبت به مناظره ها علاقه بیشتری دارند و این بخش از تبلیغات کاندیداها جذاب تر است. وی با اشاره به آخرین نظرسنجی ها گفت: از نظر کمی اقای روحانی اول، قالیباف دوم، رئیسی سوم، جهانگیری چهارم و میرسلیم و هاشمی طبا آخر هستند؛ اما از نظر روندها رئیسی در حال رشد، روحانی تقریبا متوقف و گاهی پایین آمده، جهانگیری رای پایینی دارد اما در حال رشد است و قالیباف هم ثابت است، البته بعضی موارد رشد می کند.

باهنر گفت: آقای جهانگیری از ابتدا گفت به کمک رئیس جمهور آمدم، اراده وی رقابت با روحانی نیست اما به احتمال زیاد تا پایان همین گونه است اما رشد آرا اقای جهانگیری بیشتر و سریع است، بعد از مناظره دوم در اواسط هفته آینده می توان کار را ارزیابی کرد گه اگر رشد ارا جهانگیری زیاد باشد اردوگاه اصلاحات خودشان بحث جدی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه در اردوگاه اصولگرایی مجموع آرا رئیسی و قالیباف در حال رسیدن به ۵۰ درصد است، گفت: این عزیزان تمکین می کنند اما شاید جبهه مردمی تصمیم بگیرد هر دو تا پایان بمانند ضمن اینکه هر کدام کنار بروند تمام آرائشان به سبد دیگری ریخته نمی شود که باید صبر کرد چون هنوز همه احتمالات هست.

قالیباف گفت: احتمال ۹۰ درصد روحانی تا پایان می ماند و جهانگیری کنار خواهد رفت اما این احتمال هم هست که در آینده زلزله ای در اردوگاه های سیاسی به وجود آید که شرایط تغییر کند.
 
 باهنر در پاسخ به اینکه به چه کسی رای می دهید گفت: بین آقای رئیسی و قالیباف رصد می کنم ببینم کدام دقیق تر حرف می زنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار