کد خبر: ۴۱۸۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۱ 03 May 2017

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، مرضیه وحید دستجردی امروز در نشست با خبرنگاران اردبیل، با بیان اینکه جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی، صرفاً برای انتخابات تشکیل نشده است، گفت: امروز در این مقطع کار ما انتخاباتی است؛ این جبهه برای پایایی تلاش می کند و در آینده با طرح مطالبات مردمی، زبان گویای مردم خواهد بود.
وی با بیان اینکه هدف جمنا رسیدن به وفاق و اتحاد بود که محقق شده، تصریح کرد: جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی در انتخابات به فکر سهم خواهی نیست، و با هدف خدمتگزاری به مردم شکل گرفته است.
به گفته وحیددستجردی، تفاوت جمنا با سایر تشکل ها این است که این جبهه از پایین به بالا تشکیل شده و کاندیداهای جمنا منتخب نیروهای مردمی هستند.
وی ادامه اداد: رکود بی سابقه و مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور مردم را در تنگنا قرار داده، متاسفانه خانواده ها نظاره گر آب شدن فرزندان تحصیل کرده بیکار خود هستند؛ والدینی که با هزاران مشقت و سختی و به امید اشتغال برای ارتقای علمی فرزندان خود تلاش کرده اند و حال باید شاهد نابودی آنان باشند.
سخنگوی جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی با اشاره به ضرورت کاهش سن تصمیم‌گیری سیاسی در کشور، افزود: سن تصمیم گیری های سیاسی در سال های اخیر در کشور ما بالا رفته است، طوری که در دولت فعلی متوسط سن اعضای هیئت دولت 61 سال است.

وی تصریح کرد: در مجمع اول جبهه نیروهای مردمی انقلاب اسلامی از بین 21 نفر، 10 نفر برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری رای بالا آوردند که در مجمع دوم این تعداد به پنج نفر کاهش یافت و نهایتا حجت الاسلام رئیسی و قالیباف به عنوان کاندیداهای جمنا در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی کشور ادامه داد: آیت‌الله رئیسی و قالیباف هر دو، مورد حمایت این جبهه است؛ پس از نظر سنجی و بررسی، یکی از کاندیداها به نفع دیگری کناره گیری خواهد کرد چرا که هدف "جمنا" اتحاد، وحدت و خدمت است نه سهم خواهی.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار