از طریق ویدئو کنفرانس با دستور رئیس جمهور:
فرماندار گرمسار گفت: درمانگاه تامین اجتماعی ایوانکی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰میلیون تومان در دو طبقه زیربنا و مساحت هزار مترمربع از طریق ویدئو کنفرانس و با دستور رئیس جمهور افتتاح شد.
کد خبر: ۴۱۶۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴ 01 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، داریوش طاهری ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه درمانگاه تامین اجتماعی ایوانکی با حضور مدیرکل سازمان تامین اجتماعی و مدیرکل امور اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه ارائه خدمات باکیفیت از جمله اهداف ساخت این درمانگاه محسوب می شود، ابراز داشت: درمانگاه تامین اجتماعی این شهرشامل دو طبقه و یک سالن اجتماعات با مساحتی بالغ بر یک هزار متر مربع است که هزینه صورت گرفته در این بنا ۵۰۰میلیون تومان از محل درآمدهای شهرداری انجام شده است.

فرمانداری گرمسار - کراپ‌شده

وی افزود: این درمانگاه به صورت تک شیفت عمومی سطح یک، دارای دو پزشک، بخش مامایی، داروخانه و تزریقات و الکترو شوک است که هزینه تکمیل تجهیزات بالغ بر ۲۰۰میلیون تومان در بخش دارو، ۱۰۰میلیون تومان سخت افزار و ۱۴۰میلیون تومان لوازم اداری برآورد شده که در طرح توسعه،خدمات دندانپزشکی و آزمایشگاهی نیز در آینده به این مجموعه افزوده می شود.

فرماندار گرمسار با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت توانست تحول بنیادین در حوزه‌های بهداشت و سلامت کشور ایجاد کند، ابراز داشت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب که فرمودند می خواهیم بیمارغیر از رنج بیماری مشکل دیگری نداشته باشد این مهمدر طرح نظام سلامت تحقق یافت و زمانی بیمار در بیمارستان بستریمی شود اگر از بیمه روستایی برخوردار باشد سه درصد و در صورت برخورداری از بیمه شهری تنها شش درصد از هزینه بیمارستان را پرداخت می کند که این امر مشکلات بستری شدن در بیمارستان را به طور جدی کاهش می دهد.

طاهری در ادامه تصریح کرد: توسعه و تجهیز بیمارستان های کشور، بیمه شدن بیش از ۱۵ میلیون نفر برای اولین بار، پایین آمدن هزینه های درمانی خصوصا در حوزه بستری، کاهش پرداختی مردم از دیگر اقدامات مهم درحوزه درمان طی سال های اخیر بود که به نحو مطلوب در کل کشور اجرا شد.

وی افزود: افتتاح درمانگاه بستر ۱۰تختخوابی ایوانکی، افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی ایوانکی، شبانه روزی و تخصصی شدن درمانگاه تامین اجتماعی گرمسار، افتتاح بیمارستان ۱۶۴ تختخوابی، پایگاه سلامت مهر جامعه، کلینیک تخصصی امام خمینی (ره)، افتتاح ساختمان اداری بیمه سلامت از جمله پروژه های حوزه سلامت همگانی جامعه در سطح گرمسار است که طی سال های اخیر به بهره برداری رسید.

فرماندار گرمسارگفت: هر چه در زمینه بهداشت و درمان هزینه کنیم، سرمایه گذاری برای آینده محسوب می شود که باید همه بخش ها و دستگاه های اجرایی در این سرمایه گذاری مشارکت کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار