معاون سیاسی انتظامی فرماندار اسلامشهر گفت: اسلامشهر میزبان 65 هزار زائر از استان‌های هرمزگان، کرمانشاه، مازندران و گلستان خواهد بود.
کد خبر: ۴۱۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸ 31 May 2015
به گزارش تابناک - جزیره به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر، نظام ملک‌شاهی ضمن تشریح برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته در این شهرستان در بیست و ششمین سال‌گرد ارتحال ملکوتی امام راحل اظهار کرد: اسلامشهر میزبان 65 هزار زائر از استان‌های هرمزگان، کرمانشاه، مازندران و گلستان خواهد بود.
 
وی با اشاره به تشکیل و برگزاری جلسات ستاد گرامیداشت بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام‌خمینی (ره)، تشکیل کمیته‌های هشتگانه ستاد و تشکیل ستاد فرعی در بخش‌های مرکزی، چهاردانگه و احمدآباد مستوفی شهرستان اسلامشهر اظهار کرد: پیش‌بینی‌ها برای تخصیص اعتبارات لازم جهت برگزار‌ی هر‌چه باشکوه‌تر مراسم از طریق شهرداری‌های تابعه و کلیه ادارات، نهاد‌ها و ارگان‌های انقلابی این شهرستان صورت گرفته است.
 
معاون سیاسی انتظامی فرماندار اسلامشهر با اشاره به اینکه پیش‌بینی‌های امنیتی و انتظامی، فرهنگی و تبلیغاتی لازم برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های ستاد گرامیداشت بیست و ششمین سال‌گرد ارتحال ملکوتی حضرت امام‌خمینی (ره) نیز انجام شده، بیان کرد: مراسم ویژه گرامیداشت سال‌گرد ارتحال ملکوتی حضرت امام‌خمینی (ره) روز 12 خرداد ماه با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم در سطح شهرستان اسلامشهر برگزار خواهد شد.
 
ملک‌شاهی با بیان اینکه بیش از 70 نقطه در سطح این شهرستان برای زائران حرم حضرت امام‌خمینی (ره) پیش‌بینی شده و بیش از 6 هزار نفر خادم از این زائران پذیرایی خواهند کرد، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای انتقال بیش از 7 هزار زائر اعزامی از این شهرستان به مرقد مطهر حضرت امام‌خمینی (ره) نیز انجام شده است.
 
وی همچنین استقبال و پذیرایی از زائران استان‌های کرمانشاه، مازندران، گلستان و هرمزگان، برگزاری مراسم در مساجد شهر و روستاها، برگزاری همایش اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) در فرهنگ اهل بیت (ع) از سوی اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان و اجرای برنامه‌های فرهنگی جهت گسترش و نشر افکار و عقاید امام راحل در نقاط شهری و روستایی را از جمله برنامه‌های ویژه این ستاد عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار