سرپرست فرهنگ و ارشاد میامی خبر داد
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی از صدور یک فقره مجوز تأسیس کانون فرهنگی و هنری مساجد در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۵۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲ 29 April 2017

به گزارش تابنک سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، رضا مهدیان از صدور یک فقره مجوز تأسیس کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان میامی خبر داد و گفت:مجوز تأسیس دو کانون فرهنگی هنری مساجد در این شهرستان نیز سال گذشته صادر شده بود.

وی افزود: در ابتدای سال ۹۶ مجوز تأسیس یک باب کانون فرهنگی و هنری در شهرستان میامی صادر شده است و شمارکانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان میامی به ۱۵ باب افزایش یافت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میامی تصریح کرد: کانون فرهنگی هنری «ائمه اطهار (ع)» و «یار مهربان» در سال۹۵ و کانون فرهنگی هنری «ره‌پویان ولایت» در ابتدای سال ۹۶ موفق به اخذ مجوز شدند.

مهدیان ادامه داد: این مجوزها به امضای مشترک مشاور وزیر و دبیر ستاد عالی نظارت بر کانون مساجد کشور و نیز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان رسیده است.

وی در زمینهانتخاب اعضای کانون‌های فرهنگی و هنریمساجد نیز خاطرنشان کرد: این افراد از طریق هیأت‌امنای مساجد معرفی و پس از تائید آن‌ها توسط ستاد عالی نظارت بر کانون‌های مساجد استان سمنان به مدیرمسؤول کانون فرهنگی و هنری در مساجد ابلاغ می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار