استاندار لرستان گفت: با پیگیری و تلاش فراوان شهرستان دلفان در لیست 11 شهرهای آسیب پذیر کشور قرار گرفت و اکنون این طرح توسط وزارت کشور در دست بررسی است.
کد خبر: ۴۱۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸ 28 April 2017
مهندس هوشنگ بازوند در دیدار با دلفانی ‎ های مقیم خرم ‎ آباد اظهار کرد : فقر مطالبه گری یکی از مشکلات اصلی در لرستان خصوصا در دلفان به شمار می ‎ رود که این مشکل موجب محرومیت مردم از حق خود و ایجاد مانع در تحقق توسعه این شهرستان است .


وی اضافه کرد: محرومیت زدایی با هدف کاهش آسیب ‎ های اجتماعی و توانمندسازی در شهرستان دلفان از ضروریات است و باید در این راستا بیش از پیش کوشید.


بازوند ادامه داد: توجه به زیر ساخت ‎ های لازم جهت جذب سرمایه گذاری و رشد اقتصادی از دیگر اقدامات دولت تدبیر امید بوده و هست و در این راستا با تلاش و پیگیری فراوان، آزادراه مرز بازرگان به بندر امام(ره) را با تغییر مسیر از لرستان و شهرستان دلفان عبور می ‎ کند که تاثیر بسزایی در اقتصاد این شهر دارد .


استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در ابتدای استقرار دولت تدبیر و امید تنها یک روستا در بخش کاکاوند از نعمت گاز برخوردار بود اما اکنون با تلاش و پیگیری ‎ های فراوان توانستیم گازرسانی به روستاهای بخش کاکاوند را به نرم میانگین استان برسانیم .


وی افزود: همچنین با پیگیری و تلاش فراوان شهرستان دلفان در لیست 11 شهرهای آسیب پذیر کشور قرار گرفت و اکنون این طرح توسط وزارت کشور در دست بررسی است. همچنین توانستیم دلفان را به لیست طرح توانمند سازی بنیاد مستضعفان اضافه کنیم که می ‎ توان در این رابطه به گاوداری 6000 راسی اشاره کرد.


بازوند تصریح کرد: در بخش آب نیز سد تاج امیر که پس از سال ‎ ها تاخیر هیچ گونه اقدامی برای احداث این سد نشده بود با مشارکت قرارگاه خاتم الانبیا(ص) اکنون عملیات اجرایی آن آغاز شده و پیشرفت قابل توجهی داشته است.  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار