مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایرگفت: بیش از بیش از 4 هزار کیلو مواد غذایی فاسد کشف شده در ملایر معدوم شد.
کد خبر: ۴۱۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰ 31 May 2015

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر از کشف 4 هزار و 200 کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی در ملایر خبر داد.

به گزارش فارس؛ محسن ترکاشوند با اشاره به اقدامات شبکه بهداشت و درمان و بازرسی‌های انجام شده مرکز بهداشت ملایر از واحدهای صنفی و موارد عرضه و توزیع مواد غذایی اظهار داشت: همه‌روزه این بازرسی‌ها به منظور حفظ سلامتی و امنیت غذایی شهروندان انجام می‌شود.

وی افزود: تعدادی از این بازرسی‌ها با همکاری سایر دستگاه‌های مرتبط به صورت بازرسی‌های مستمر توسط بازرسان مرکز بهداشت با بازدید از مراکز عرضه و توزیع انجام و با موارد متخلف برخورد میشود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر از کشف 4 هزار و 200 کیلوگرم مواد غذایی فاسد و غیر بهداشتی در ملایر خبر داد و گفت: این مواد توسط بازرسان واحد مهندسی بهداشت محیط و حرفه‌ای شبکه بهداشت ملایر طی سه ماهه اخیر در سطح شهرستان از فروشگاه‌های مواد غذایی کشف و جمع‌آوری شده است.

وی عنوان داشت: این مواد شامل انواع نوشیدنی‌ها، تنقلات، آجیل، مواد لبنی تاریخ گذشته، مواد پروتئینی شامل سوسیس، کالباس، همبرگر، روغن سوخته قنادی، کمپوت، نوشابه، پفک، دلستر، چیپس، کیک، بیسکوئیت، آبلیموی تقلبی، لواشک و... بوده است.

ترکاشوند یادآور شد: در این زمینه مواد غذایی کشف شده با هماهنگی شهرداری در محل دفن زباله شهرداری ملایر معدوم شد.

وی در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، مراتب را به مرکز بهداشت شهرستان ملایر اطلاع دهند تا با متخلفان برخورد قانونی انجام گیرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار