فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود:
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ضمن بیان اینکه دستگیری سارق مغازه های بسطام و شاهرود راز ۱۳ فقره سرقت را فاش کرد، گفت: ارزش سرقت ها یک میلیارد ریال برآورد شده است.
کد خبر: ۴۱۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸ 25 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، سرهنگ سیدمجتبی اشرفی در گفتگو با خبرنگار مهر ابراز داشت:پس از چندفقره سرقت مغازه در شهرهای بسطام و شاهرود، ماموران آگاهی بخش بسطام به سرنخ هایی از حضور دو فرد میانسال در محل های سرقت دست یافتند.

سیدمجتبی اشرفی فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود

وی افزود: بعد از اقدامات فنی و پلیسی و کار علمی، در نهایت ماموران رد پای دو سارق سابقه دار اهل و ساکن یکی از شهرستانهای استان گلستان را یافته و پس از تکمیل تحقیقات و اخذ نیابت قضایی به شهرستان مذکور عزیمت و سارق ۴۰ساله را قبل از هرگونه اقدام به فرار در عملیاتی ضربتی در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شاهرود به انتقال متهم به آگاهی بسطام اشاره کرد و گفت: متهم که درابتدا منکرهرگونه بزه انتسابی می شد، پس از رویارویی با ادله غیر قابل انکار پلیس لب به اعتراف گشود و به ۱۳فقره سرقت از مغازه های شاهرود و بسطام اعتراف کرد.

اشرفی درباره سوابق این سارق سابقه دار تصریح کرد: وی اعتیاد شدید به موادمخدر صنعتی داشته و دهها فقره سرقت و چندین سال حبس را در پرونده خود دارد و از چند روز قبل با همکاری یکی از دوستانش درشاهرود و بسطام از شش واحد موبایل فروشی و هفت واحد صنفی دیگر مقادیر قابل توجهی اجناس و گوشی تلفن همراه سرقت کرده است.

وی با اشاره به کشف چند دستگاه تلفن همراه از نامبرده، افزود: ماموران در بازرسی از مخفیگاه وی تعدادی گوشی تلفن همراه و یک جلد شناسنامه جعلی متعلق به همسر موقت وی که او نیز به مواد مخدر صنعتی اعتیاد داشته و اجناس سرقتی را به فروش می رسانده کشف و ضبط شد.

سرهنگ اشرفی با اشاره به شیوه و شگرد این سارق سابقه دار و تاکید بر رعایت اصول حفاظتی و ایمنی گفت: وی درکمتر از پنج ثانیه در سکوریت مغازه ها را باز و اقدام به سرقت می کرد ودر مواجهه با درهای کرکره ای اتوماتیک نیز با وجودعدم نصب قفل آویز توسط مغازه داران با استفاده از دیلم بعد از گشودن در، سرقت خود را انجام می داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار