رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدام اخیر تروریستی در فوعه و کفریا مصداق بارز نسل‎کشی است.
کد خبر: ۴۱۲۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۸ 23 April 2017
علاءالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ، اظهار کرد: اقدام تروریستی جنایتکارانه در فوعه و کفریا بار دیگر ماهیت و چهره پلید گروهک‎های تروریستی مورد حمایت آمریکا و هم‎پیمانان منطقه‎ای را نشان داد.


وی خاطر نشان کرد: خروج افراد از فوعه و کفریا بر اساس توافق صورت گرفته بین دولت سوریه و تروریست‌ها مبنی بر خروج ساکنان چند شهرک صورت گرفت که چند سال در محاصره قرار داشتند.


رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قرار دادن مواد غذایی به عنوان حرکتی فریبنده برای کودکان محروم از غذا و گرسنه و استفاده از تله انفجاری در آن محل از مصادیق بارز جنایت جنگی و نسل‎کشی است.


بروجردی تاکید کرد: سکوت شورای امنیت و مراجع حقوق بشر بین‎المللی در برابر چنین جنایت هولناکی نشان‎دهنده حمایت آمریکا و هم‎پیمانان منطقه‎ای از این گروهک‎های تروریستی است.


  وی سکوت مجامع بین‎المللی را در قبال این فاجعه انسانی شرم‎آور دانست و افزود: به خاک و خون کشیدن ده‎ها زن و کودک بی‎دفاع و بی‎گناه نشان‎دهنده ناتوانی گروهک‎های تروریستی در برابر پیروزی‎های جبهه مقاومت و وهن انسانیت و شرافت است.


رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: سیاست جمهوری اسلامی ایران در کشور سوریه و مبارزه قاطعانه با تروریست‎ها، سیاست اصولی است و باید با جدیت ادامه یابد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار