با امضای طوماری
مردم، تشکل‌های انقلابی و خانواده‌های شهدای مهدی‌شهر با امضای طوماری حمایت خود را از امام‌ جمعه این شهر اعلام کردند و خواستار تداوم حضور وی در سنگر نماز جمعه شدند.
کد خبر: ۴۱۱۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶ 22 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، در طومار حمایت از امام‌ جمعه مهدی‌شهر خطاب به حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدرضا تقوی، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه آمده است: اخیراً زمزمه‌هایی مبنی بر انتقال امام جمعه محبوبمان، حجت‌الاسلام محمد بارانی به گوشمان رسیده و خاطر مردم شریف شهر امام زمان (عج) مهدی‌شهر را آزرده است.

در ادامه می‌خوانیم: از آنجایی که در نظام اسلامی-مردم‌سالاری، مردم تصمیم‌گیرنده بر سرنوشت خویش هستند، از محضر حضرت‌عالی تقاضامندیم که از انتقال این عزیز ربانی که برای اتحاد و همدلی مردم شهرستان نعمتی بزرگ است، صرف‌ نظر کرده و مردم غیور و شهیدپرور مهدی‌شهر را از داشتن پدر معنوی که محبوب عموم و جوانان است، محروم نسازید.

در بخش دیگری آمده است: اینک ما امضاکنندگان و تأییدکنندگان این طومار، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان و عشایر ایل سنگسر بر تحقق خواست عموم مردم مهدی‌شهر که به تدبیر، شجاعت و اقدام‌های سنجیده خود می‌بالند، تأکید داریم و به امید تدابیر آن حکیم بزرگوار بوده و تقاضای بازنگری و تجدیدنظر در تصمیمات اتخاذشده را داریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار