رئیس اداره امور صیادان شیلات هرمزگان از واگذاری 630 فقره کارت دریانوردی توسط شیلات هرمزگان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۱۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹ 30 May 2015
به گزارش تابناک - جزیره، کوروش خلیلی پیش از ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: اداره کل شیلات هرمزگان در سال 93 موفق به انجام رساندن بیش از 45 دوره آموزشی و ترویجی در مراکز امور صیادی و بنادر صیادی استان هرمزگان شد.
 
وی افزود: با تلاش‌های و پیگیری‌های انجام شده از سوی مدیر کل شیلات هرمزگان این میزان دوره آموزشی از رشد 15 درصدی در سال 93 نسبت به سال 92 برخوردار بوده است.
 
خلیلی ابراز داشت: بیشترین دوره‌های آموزشی اجرا شده در بین دوره‌های اجرایی سال 93 برای پرسنل شناورهای صیادی دورهای آموزشی اخذ گواهی شایستگی دریانوردی در سمت‌های مختلف و همچنین دوره‌های آموزش‌های رعایت حریم مرزی و دریایی در تمامی بنادر صیادی استان بوده است.
 
رئیس اداره امور صیادان شیلات هرمزگان همچنین از برگزاری 28 دوره آموزش دریانوردی صیادی خبر داد و افزود: با برگزاری این دوره‌های آموزشی 630 نفر موفق به دریافت کارت دریانوردی شدند.
 
وی خاطر نشان شد: 432 نفر نیز با شرکت در دوره‌های یک روزه بازآموزی موفق به تمدید و دریافت کارت‌های جدید دریانوردی شدند.
 
خلیلی پیش‌بینی کرد با توجه به مشارکت مطلوب تعاونی‌های صیادی در برگزاری دوره‌های آموزشی در سال 94 شاهد برگزاری بیش از 70 دوره آموزشی و پوشش بیش از 10 هزار نفر روز آموزش باشیم که در صورت تحقق، رشد بیست درصدی را نسبت به سال 93 شاهد خواهیم بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار