استاندار از 300 میلیارد تومان هزینه درحوزه ی ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد.
کد خبر: ۴۱۱۲۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ 21 April 2017
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه اسدالله رازانی در شورای اداری شهرستان جوانرود با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهارداشت: بسیاری از پروژه ها که اجرای آن سال ها طول کشیده است این روزها به ثمر رسیده اند.

وی خاطر نشان کرد:نماینده شهرستان های پاوه، جوانرود و روانسر حق دارد دنبال مطالبات مردم باشد، اما ما در منطقه اورامانات یک گره کور داریم ، باتوجه به اینکه برخی از پروژه ها به بهره برداری رسیده و ما آن دسته از پروژه هایی را که اجرایی نشده اند بازگو‌می کنیم که این باعث یاس در جوانان شده و فکر می کنند کاری صورت نگرفته است.

امام جمعه اهل سنت شهرستان جوانرود گفت: علاقه من به جمهوری اسلامی ایران به خاطر شخص نیست بلکه به خدا خدا است.

موستا ملا احمد فخری تصریح کرد: اگر اصحاب مطیع خدا و پیامبرش نباشند، خداوند عنایت خویش را از آنان برمی گرداند.

وی با بیان اینکه من به این دلیل به قوم پارس علاقه دارم در حالی که عده ای فکر می کنند به خاطر شخص به این نظام علاقه مندم، افزود: چراکه پیامبر خدا  همواره به سلمان فارسی به عنوان یک ایرانی به این قوم ارادت داشته اند.

امام جمعه اهل سنت شهرستان جوانرود گفت: به فرماندار این شهرستان برای تخصیص اعتبار به ساختمان * فرمانداری* تاکید کرده ام که به فکر راه حلی برای ساخت آن باشد.

ملا احمدفخری در پایان از وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات خواستار پیگیر تخصیص بودجه از سوی وزارتخانه برای اجرای پروژه ها در این شهرستان شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار