لکسس NX نیاز چندانی به عمل جراحی و فیس لیفت نداشت اما این کمپانی ژاپنی به گونه‌ای دیگر فکر کرده و از مدل فیس لیفت شده‌ی این خودرو در نمایشگاه خودروی شانگهای رونمایی کرده است. اگرچه بازنگری‌های صورت گرفته در ظاهر خودرو قابل‌توجه نیستند اما باعث چشمگیرتر شدن ظاهر خودرو در جاده خواهند شد.
کد خبر: ۴۱۱۱۰۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰ 20 April 2017

به گزارش تابناک : 

2018-lexus-nx-facelift-13
لکسس می‌گوید کل نمای جلوی NX 2018 تازه شده و اگرچه قطعاً تفاوت وجود دارد اما فقط افراد تیزبین خواهند توانست بلافاصله این تفاوت‌ها را تشخیص دهند. از بخش‌های بازطراحی شده در بخش جلو می‌توان به جلوپنجره‌ی دوکی‌شکل و چراغ‌های روز روشن LED اشاره کرد.

2018-lexus-nx-facelift-15
به علاوه، هر دو مدل NX 300h و اف اسپورت از ورودی‌های هوا و مه شکن‌های اصلاح شده‌ای سود می‌برند. تغییرات بخش عقبی خودرو نیز شامل خروجی‌های اگزوز کرومی بزرگ‌تر، چراغ‌های اصلاح شده، اسپویلر جدید برای NX 300h و عناصر کرومی L شکل در هر دو طرف سپر می‌شوند. مجموعه رینگ‌های 18 اینچی جدیدی نیز در لیست آپشن های این خودرو قرار گرفته‌اند.

2018-lexus-nx-facelift-16
مدل استاندارد NX 300 از نظر فنی تقریباً همان مدل NX 200t بوده و از همان پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2 لیتری توربو استفاده می‌کند. مدل NX 300h نیز همان پیشرانه‌ی 4 سیلندر 2.5 لیتری و دو واحد الکتریکی خود را حفظ کرده است. لکسس می‌گوید هر دو مدل یاد شده همان کارایی قبلی را دارند.

2018-lexus-nx-facelift-18
از مهم‌ترین تغییرات فنی این خودرو می‌توان به بهبودهای قابل‌توجه سیستم تعلیق برای ارتقای سواری و هندلینگ اشاره کرد. از میان تغییرات صورت گرفته می‌توان به تنظیم دوباره‌ی فنرها، میله‌های پایدارکننده و بوش‌ها اشاره کرد. به علاوه ضربه‌گیرهای جدیدی بکار رفته که باعث بهبود سواری NX فیس لیفت شده است. لکسس همچنین از همان سیستم تعلیق متغیر تطبیق‌پذیر بکار رفته در مدل LC 500 بهره برده است.

2018-lexus-nx-facelift-7


درست مانند قبل مدل قدرتمندتر اف اسپورت که تنها به تریم NX 300 محدود است با عناصری چون جلوپنجره‌ی مشکی، رینگ‌های منحصربه‌فرد و تریم داخلی جدید شناخته می‌شود.

2018-lexus-nx-facelift-23


مهندس ارشد لکسس NX درباره‌ی مدل فیس لیفت گفته است:

ما بهبودهای قابل‌توجهی را در زمینه‌ی طراحی NX شاهد بوده‌ایم و کارایی آن را ارتقا داده‌ایم. همچنین ویژگی‌های جدیدی را به منظور افزایش راحتی و رفاه در نظر گرفته‌ایم. لکسس NX جدید هنوز هم همان عناصر محبوب خود در گذشته یعنی طراحی تیز، استفاده‌ی روزمره و لذت سواری را ارائه می‌کند اما همه‌چیز بهبود پیدا کرده و اولین بار که خودرو را برانید متوجه آن خواهید شد.




منبع : پدال

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار