در جلسه بررسی مشکلات حوزه درمانی گرمسار مطرح شد؛
مسئولان در جلسه بررسی مشکلات حوزه درمانی گرمسار از خصوصی شدن درمانگاه تامین اجتماعی و راه اندازی پیشرفته ترین مراکز تصویر برداری و ام آر ای در این شهرستان خبردادند.
کد خبر: ۴۰۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳ 18 April 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از گرمسارآنلاین جلسه بررسی مشکلات حوزه درمانی در درمانگاه های تامین اجتماعی شهرستان گرمسار با حضور نماینده مردم گرمساروآرادان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل سازمان تامین اجتماعی استان و دیگر مسئولان اجرایی شهرستان در محل دفتر مجلس گرمسار برگزار شد .

درمانگاه تامین اجتماعی گرمسار تخصصی می شود

در این جلسه غلامرضا کاتب نماینده مردم گرمساروآرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: سطح خدمات درمانگاه تامین اجتماعی شهر گرمسار در آینده نزدیک به صورت تخصصی گسترش پیدا می کند و با ورود این پزشکان متخصص به این درمانگاه حوزه خدمات دارویی نیز آغاز می شود .

نماینده مردم گرمساروآرادان در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهارداشت: به دلیل قرار گرفتن حوزه درمانی اقشار متوسط و کم درآمد جامعه در مراکز تامین اجتماعی باید به دنبال افزایش خدمات رسانی در این حوزه باشیم.

کاتب در ادامه از تعیین تکلیف درمانگاه تامین اجتماعی ایوان کی تاکید کردو افزود: در حوزه تامین نیروی انسانی مجرب در حوزه درمانگاه های تامین اجتماعی و درمان بستر ایوان کی و همچنین گرمسار نیز در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

پیشرفته ترین مراکز تصویر برداری و ام آر ای در گرمسار راه اندازی می شود

در ادامه این جلسه مهران پرویز مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گرمسار از افتتاح یکی از پیشرفته ترین مراکز تصویر برداری و ام آر ای توسط بخش خصوصی در شهر گرمسار در آینده نزدیک خبردادو گفت: با افتتاح این مرکز تصویر برداری بسیار پیشرفته که بهترین و به روزترین دستگاه های حوزه تصویر برداری جهان در ان قرار دارد در کنار پذیرش بیمارن بومی منطقه منتظر ورود بیماران استان های همجوار نیز خواهیم بود .

مدیر شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گرمسار در ادامه از آغاز خدمات دهی ویژه به مردم از سوی پزشکان متخصص و فوق تخصص در کلینیک امام خمینی (ره) شهر گرمسار اشاره کردو افزود: این کلینیک با تجهیز به روز ترین دستگاه های خدمات رسان پزشکی می تواند به یکی از ویژه ترین مراکز پزشکی استان و منطقه تبدیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار