فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت : امروز نه تنها نیروی دریاِیی ارتش بلکه تمام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از آنچنان آمادگی رزمی برخوردارند که قادرند هرگونه حرکت مذبوحانه دشمن را پاسخ قاطع داده و در نطفه خفه کنند.
کد خبر: ۴۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰ 10 February 2015
به گزارش ایرنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری شامگاه دوشنبه در آیین جشن مردمی دهه فجر در کازرون ضمن تشریح روند شکل گیری انقلاب اسلامی افزود: شروع جنگ تحمیلی نیروهای مسلح همزمان با پیروزی انقلاب بود که در آن زمان ملت از کمترین آمادگی رزمی برخوردار بود ولی با پایمردی بی نظیر تحت لوای رهبری های داهیانه امام راحل (ره) توانست با دفاع جوانمردانه در طوا هشت سال جنگ تحمیلی مایه یاس دشمنان را فراهم سازد .

وی گفت : امام (ره) آن زمان فرمودند: برای تامین تجهیزات در مقابله با دشمن باید روی پای خود ایستاد و لذا از همان موقع امام درس خود باوری به ما داد که از تعمیر و بازسازی شروع کردیم و با تمام امکانات به دشمن جواب دادیم و بخوبی هشت سال دفاع مقدس را با عزت و افتخار پشت سر گذاشتیم .

امیر دریادار سیاری نیز با تبریک ایام الله دهه پرفروغ فجر به مقایسه وضعیت اقتصادی،اجتماعی ، استقلال،فرهنگ و نظامی کشور ما در دوران رژیم طاغوت و امروز پرداخت و گفت : ملت در رژیم ستم شاهی در هیج کدام از موارد یاد شده از خود اختیاری نداشته بلکه تنها عوامل خارجی استکبار بودند که به عنوان مستشار در کشور ما حضور داشته و اجازه هر گونه تصمیم گیری برای مردم ما داشتند.

وی ادامه داد: طوری که حضور مستشاران بیگانه درکشور ما تمام فرهنگ مذهبی و خانوادگی مردم اسلامی را هدف قرار داده و به سمت غرب کشانیده بود.

سیاری افزود :در بعد نظامی هم که به ما اجازه دخالت نمی دادند تا از استعدادهای جوانان این کشور استفاده شود حتی تاکتیکهای نظامی ما هم در دست آنها بود.

وی با اشاره به اینکه آنچه امروز انسانها را به پیروزی می رساند معنویت حاکم بر نیروهای مسلح است که دررژیم گذشته از آن خبری نبود ، تصریح کرد: امروز به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا تمام اختیارات از استقلال تا اقتصاد و آزادی ،فرهنگ و نظامی در دست مردم و جوانان این مرز و بوم اسلامی قرار گرفته و کشور ما را به عنوان یک بازیگر اصلی و کلیدی در منطقه مطرح کرده است .

شهرستان کازرون در120 کیلومتری غرب شیراز قرار دارد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار