فرماندار مهدی‌شهر خبر داد
فرماندار شهرستان مهدی‌شهر با بیان اینکه 57 شعبه اخذ رأی برای انتخابات در این شهرستان آماده‌شده‌ است، از افزایش شعب اخذ رأی نسبت به انتخابات گذشته در مهدی‌شهر خبر داد.
کد خبر: ۴۰۹۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲ 17 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، حسن ارگی عصر امروز در جلسه هیأت اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در شهرستان مهدی‌شهر برای تعیین تعداد و محل شعب اخذ رأی حوزه انتخابیه این شهرستان اظهار داشت: آحاد مردم باید در جهت فراهم‌سازی بستر حضور باشکوه، پرشور و حداکثری در انتخابات تلاش کنند.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات سبب یأس و ناامیدی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌شود.

وی افزود: با همدلی‌ای که در شهرستان مهدی‌شهر وجود دارد، باید برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و پرشور تلاش داشته باشیم.

ارگی خاطرنشان کرد: مردم باید بدانند که انتخابات پیش رو انتخاباتی است که در سرنوشت روستا، شهر و کشورشان مؤثر است و باید در راستای تحقق حضور دشمن‌شکنانه خود قدم بردارند.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر با بیان اینکه امانت‌داری مهم‌ترین رکن برگزاری انتخابات است، گفت: صیانت از آرای مردم و ارزش‌ها و حیثیت جمهوری اسلامی ایران و برگزاری انتخاباتی کاملاً بی‌طرفانه از برنامه‌های مجریان انتخابات است.

ارگی با بیان اینکه 57 شعبه اخذ رأی برای انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان آماده‌ شده‌ است، از افزایش شعب اخذ رأی نسبت به انتخابات گذشته در شهرستان مهدی‌شهر خبر داد.

وی افزود: 19 شعبه اخذ رأی در شهر مهدی‌شهر، 6 شعبه اخذ رأی در شهر درجزین، 9 شعبه اخذ رأی در شهر شهمیرزاد و 23 شعبه اخذ رأی در روستاهای تابعه شهرستان مهدی‌شهر آماده‌ شده‌ است.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر تصریح کرد: از 57 شعبه اخذ رأی انتخابات در این شهرستان، هفت شعبه اخذ رأی به‌صورت سیار است که چهار شعبه سیار در بخش شهمیرزاد و سه شعبه سیار در بخش مرکزی فعال خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار