مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان از افتتاح دومین پروژه پل عابرپیاده در کیلومتر 18 محور همدان-اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۴۰۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰ 30 May 2015

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان گفت: در راستای ارتقای ایمنی عبور و مرور در محورهای مواصلاتی استان دومین پروژه پل عابرپیاده در کیلومتر 18 محور همدان-اسدآباد افتتاح شد.

به گزارش فارس ؛ نصرت‌الله حیدری در آئین افتتاح دومین پل عابر پیاده در محور همدان-اسدآباد اظهار کرد: یکی از اهداف مجموعه حمل و نقل در استان ارتقای سطح ایمنی عبور و مرور مردم و دانش‌آموزان از عرض جاده‌های برون‌شهری و جاده‌های اصلی است.

وی افزود: در سال‌های گذشته طرح‌های مشابهی در زمینه ایمنی کاربران بخش جاده‌ای در قالب ایمنی سرنشینان وسایل نقلیه و راکبان موتورسوار و عبور و مرور دانش‌آموزان حاشیه‌ راه‌ها انجام شده که نتایج خوبی در بر داشته است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان در خصوص مشخصات این پل بیان کرد: طول عرشه این پل 36 متر و ارتفاع پل از سطح سواره‌رو 6 متر است و تابلوی تبلیغاتی تعبیه شده از جنس ورق گالوانیزه سفید به طول 18 متر در دو طرف هر کدام 36 متر مربع و سقف پل نیز از ورق گالوانیزه رنگی ساخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: پیمانکار پروژه شرکت ماندگارسازان ماد است و این پل با هزینه‌ای بالغ بر یک‌میلیارد و 700 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی به منظور افزایش ایمنی تردد در این محور ساخته شده است.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین افتتاح گفت: توجه به تأمین امنیت جان مردم از عمده مباحث و اولویت‌هایی است که باید به شکل کاملاً جدی مورد توجه دولت قرار گیرد.

محمدعلی پورمختار با تاکید بر اهمیت پیشگیری از حواث و سوانح جاده‌ای و تصادفات بیان کرد: با ایجاد پل عابر پیاده، آرامش و امنیت خاطر برای اهالی روستاهایی که در کنار جاده‌های اصلی قرار دارند، حاصل می‌شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار