نشست عیدانه اصحاب رسانه با استاندار به رنگ تعامل
یکی از خبرنگاران که از حوزه ی خبرگزاری بسیج بود در بیانی طنز گونه به استاندار گفت : انشاءالله جلسه آخریست که در سال 96 با شما داریم و پس از انتخابات دولت تغییر خواهد کرد که این سخنان باعث خنده ی حاضران شد .
کد خبر: ۴۰۸۷۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۹ 17 April 2017
امروز اصحاب رسانه ی استان کهگیلویه و بویراحمد ، روز پرکاری را در نشست با مقامات ارشد استان داشتند به گونه ای که قبل از دیدار در استانداری با استاندار، در سالن اجتماعات دادگستری نشستی چندساعته را با مسئولین قضایی، پشت سر گذاشته بودند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نشست عیدانه و صمیمی اصحاب رسانه و استاندار در محل سالن اجتماعات استانداری برگزار شد.
در این نشست ، استاندار ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه به خاطر همراهی خوب خود با مسئولین ،علیرغم وجود تفکرات مختلف ، گفت :  در سال گذشته استان سال پرکاری را پشت سر گذاشت و خوشبختانه در به سرانجام رساندن دو موضوع مهم یعنی کنگره ی ملی شهدا و همچنین سفر هیئت دولت به استان ، بسیار خوب عمل شد.
 
از تعامل بی نظیر رسانه های استان با مسئولین تا بذله گویی های سیاسی استاندار و خبرنگاران + تصاویر 
 
خادمی در بخش دیگری از اظهارات خود در جمع اصحاب رسانه و خبرنگاران استان کهگیلویه و بویراحمد به کار بزرگی که در کشور و طی ماه آینده انجام خواهد شد اشار کرد و گفت: انتخابات شوراها و انتخابات ریاست‌جمهوری بسیار مهم است.

وی افزود: امیدواریم که همه ما به خوبی از جمله رسانه‌ها وظیفه خود را در انتخابات آتی انجام دهیم و بتوانیم مشارکت مردم را در انتخابات بالا ببریم تا استان به مانند همیشه در مشارکت رتبه بالایی در کشور داشته باشد.

این مسوول ارشد اجرایی با بیان اینکه در انتخابات شوراها نباید نگاه ما محلی و قومی و طایفه‌ای و سیاسی باشد اظهار کرد: سیاسی کردن انتخابات شوراها بسیار بد است و بدتر از آن طایفه‌ای کردن انتخابات شوراهاست.

وی در ادامه با قدردانی از رسانه‌ها که در همه حال یاور مسؤولان در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده‌اند سفارش‌هایی نیز به آن‌ها داشت و گفت: نباید برخی از مطالب را انتشار دهیم چرا که با انتشار آن‌‌ها استان بدنام می‌شود.

خادمی برای نمونه به موضوع چاقوکشی در یکی از دانشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: انتشار این خبر موجب شد در هر جلسه‌ای که در مرکز شرکت می‌کردیم در این خصوص مود سؤال قرار بگیریم که اصلا برای وجهه استان چنین خبرهایی خوب نیست.

این مسؤول ارشد اجرایی افزود: باید چهره واقعی استان را نشان دهیم و از انتشار برخی اخبار پرهیز کنیم و موضوعاتی همچون مشارکت بالای مردم استان در انتخابات انعکاس داده شود.

وی با بیان مطلبی دیگر در خصوص انتخابات گفت: استان ما در رده‌بندی استان‌های کشور که وزارت کشور ارائه کرده جز استان‌هایی است که در انتخابات جز مناطق سفید و خاکستری است و نقطه زرد و قرمزی نداریم که به معنای تنش و درگیری باشد.

این مسؤول با بیان این که تنها در یک تا دو منطقه در استان نقطه خاکستری داریم افزود: وضعیت استان ما در انتخابات سفید است که نشان می‌دهد هیچ مشکلی از بابت برگزاری انتخابات در استان ما وجود ندارد.

خادمی ایجاد روحیه امیدواری در بین مردم را از وظایف همه به خصوص اصحاب رسانه دانست و گفت: کسانی که بخواهند سلب امید کنند جز خائنین به توسعه هستند.
بذله گویی سیاسی که به بیان یک موضوع مهم ختم شد
در ابتدای این نشست تقوی ، مدیر کل روابط عمومی استانداری ، از خبرنگاران خواست که به بیان دیدگاه بپردازند و جلسه را بیشتر بدون تشریفات ادامه دهند یا به اصطلاح خودمونی برگزار کنند.
یکی از خبرنگاران که از حوزه ی خبرگزاری بسیج بود در بیانی طنز گونه به استاندار گفت : انشاءالله جلسه آخریست که در سال 96 با شما داریم و پس از انتخابات دولت تغییر خواهد کرد که این سخنان باعث خنده ی حاضران شد و البته در ادامه از خادمی در مورد شاخص فلاکت استان پرسید  که خادمی هم فورا پاسخ داد که همه ی ما بسیجی هستیم و شما بجای بیان نظرات خبرگزاری بسیج نظرات خود را از قول بسیج بیان می کنید که باز هم باعث خنده ی خبرنگاران شد.
 
از تعامل بی نظیر رسانه های استان با مسئولین تا بذله گویی های سیاسی استاندار و خبرنگاران + تصاویر 
 
اما همین شوخی های استاندار و خبرنگاران باعث شد که خادمی وارد بحثی جدی شود و از وضعیت شاخص فلاکت یا به قول استاندار شاخص مصیبت ، سخن بگوید.
خادمی گفت: اگرچه شاخص مصیبت هنوز در اقتصاد تعریف نشده است اما برخی معتقدند جمع نرخ بیکاری و تورم شاخص مصیبت را تشکیل می دهد.
وی افزود: نرخ تورم در دولت دهم در کهگیلویه و بویراحمد 44 درصد و در نرخ بیکاری این استان 17 درصد بوده که جمع تورم و بیکاری 63 درصد می شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تشریح برخی فعالیت های صورت گرفته در دولت تدبیر و امید در این استان، خاطرنشان کرد: جمع نرخ های بیکاری و تورم این استان هم اکنون 20 درصد است.
خادمی گفت: شاخص مصیبت کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون 20 درصد بوده که یک سوم دولت قبل است.
وی افزود: تغییر شاخص مصیبت و کاهش چشمگیر آن نشان از فعالیت هایی است که در دولت یازدهم شکل گرفته است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کاهش 4/4 درصدی نرخ بیکاری این استان در یکسال گذشته خبرداد و اظهارداشت: استان در کاهش نرخ بیکاری رتبه اول کشوری را بخود اختصاص داد.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار