رئیس هیأت بسکتبال سمنان مطرح کرد
رئیس هیأت بسکتبال استان سمنان با بیان اینکه سالن اختصاصی بسکتبال در سمنان نداریم، گفت: با معضل سالن‌های کرایه‌ای مواجهیم.
کد خبر: ۴۰۷۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷ 15 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، حمید گرامیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: راه‌یابی دو بسکتبالیست سمنانی به اردوی تیم ملی دانشجویان ایران افتخاری بزرگ برای ورزش سمنان است.

وی با اشاره به حضور مجتبی خسروی، بازیکن شایسته دامغان در تیم ملی بسکتبال سه نفره دانشجویان تصریح کرد: خسروی به همراه تیم ملی بسکتبال سه نفره دانشجویان کشور به مسابقات مالزی اعزام شد.

رئیس هیأت بسکتبال استان سمنان اضافه کرد: حنیف محمدی بسکتبالیست شاهرودی نیز به همراه تیم ملی بسکتبال دانشجویان کشور به مسابقات دانشجویان جهان به کشور فیلیپین اعزام شده است.

گرامیان با تأکید بر اینکه کسب این افتخار به زحمات هیأت‌های شهرستان‌ها و تلاش‌های مربیان آن‌ها برمی‌گردد، اضافه کرد: زحمات زیادی انجام شده تا این افتخارات در بستر بسکتبال سمنان بارور شود.

وی با اشاره به اینکه کارهای پایه در استان سمنان در رشته بسکتبال به‌خوبی انجام می‌شود، تصریح کرد: استعدادیابی بسکتبال در استان سمنان در جریان است.

رئیس هیأت بسکتبال استان سمنان در تشریح وضع زیرساخت‌های بسکتبال استان، به نبود سالن اختصاصی بسکتبال در استان سمنان اشاره کرد و افزود: سالن اختصاصی بسکتبال در استان سمنان نداریم.

گرامیان با اشاره به معضل سالن‌های کرایه‌ای در استان سمنان اضافه کرد: سالن‌های ورزشی در اختیار بخش خصوصی است و هیأت‌های ما در این استان با این معضل مواجه‌ هستند.

وی اظهار کرد: رؤسای هیأت‌های سراسر استان سمنان در حوزه بسکتبال با این معضل دست به گریبان هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار