فرماندار سرخه:
فرماندار سرخه با اشاره به انتخاب معتمدان هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در این شهرستان گفت: روند اجرایی انتخابات در سرخه آغاز شد.
کد خبر: ۴۰۶۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳ 13 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی محمد مویدی زاده ظهر پنج شنبه در نشستی با معتمدان هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در سرخه اظهار داشت: ستاد انتخابات شهرستان با معرفی ۳۰ نفرمعتمد برای انتخاب هیئت‌اجرایی به صورت رسمی روند اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را در این شهرستان آغاز کرد.

مویدی زاده فرماندار سرخه

وی با تاکید بر اینکه برگزاری انتخاباتی پرشور، منظم، سالم و حماسی همراه با حضور حداکثری هدف اصلی ستاد انتخابات سرخه است، افزود: در راستای تحقق این‌مهم تمامی امکانات و اقدامات لازم در شهرستان مهیا شده است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات سرخه خاطرنشان کرد: مردم شهرستان همواره بیشترین میزان مشارکت و حضور را در انتخابات های گذشته در سطح استان به خود اختصاص داده اند که در انتخابات آتی نیز با حضور پرشور و حماسی خود برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم خواهند افزود.

امام جمعه موقت سرخه نیز در این نشست، با بیان اینکه انسان‌های مومن باید راستگو بوده و همچنان در برابر حقوق و مال مردم امانت دار باشند، افزود: یکی از مصادیق این مهم برگزاری انتخابات سالم است که باید از آرای مردم که نمونه بارز حق الناس است صیانت شود.

حجت الاسلام‌ محمود نطنزی با تاکید بر اینکه اصل بی طرفی از سوی برگزار کنندگان انتخابات همواره باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: عوامل برگزاری کننده انتخابات در طول مدت برگزاری آن باید از طرفداری از شخص یا گروهی خاص اجتناب کرده و در راستای برگزاری انتخاباتی منظم و سالم گام بردارند.

در پایان از میان ۲۵ نفر از معتمدان دعوت شده و حاضر در جلسه، ۹ نفر به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

محمود نطنزی، محمد احسانی، غلامرضا امینی فرد، محمد رضا نجاریان، محمد رسولی، ابوالحسن عنایت زاده، داوود پیوندی، محمد حمزه سرخه و محمد رضا حسنان به عنوان اعضای اصلی و محمد لاسجردی نژاد، حمید رضا رجب زاده و علی اکبر رستگار و همچنین نسرین قلی بیک و الهام شکری به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار