فرمانده انتظامي شهرستان کنگاور از دستگيري عاملان تيراندازي در يکي از روستاهای این شهرستان خبر داد و گفت: علت حادثه، اختلاف بر سر مرتع و زمین کشاورزی بوده است.
کد خبر: ۴۰۶۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 13 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسین براری" در تشريح اين خبر گفت: برابر اعلام مرکز فوريت هاي پليس 110 شهرستان مبني بر وقوع يک مورد تيراندازي در يکي از روستاهای شهرستان کنگاور، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس قرار گرفت.

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد در این تیراندازی چند نفر به علت اختلاف بر سر مرتع و زمین کشاورزی باهم درگیر شده اند که ضارب مردی جوان بوده و به قصد ایجاد رعب و وحشت در طرف مقابل دعوی اقدام به تیراندازی هوایی با سلاح شکاری می کند و از محل متواری می شود.

سرهنگ براری با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهم و دستگیری وی، عنوان کرد: در این عملیات شش نفر  که طرفین نزاع بودند، دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد، همچنین متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان کنگاور اظهار کرد: پلیس با اقتدار کامل با افرادي که اقدام به ايجاد ناامني و رعب و وحشت کنند، برخورد قاطع و قانوني مي کند.

سرهنگ براری با اشاره به اينکه امنيت يك توليد اجتماعي است و شهروندان مي بايست به سهم خود در توليد امنيت در جامعه با پليس مشاركت کنند، از مردم خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشکوک موضوع را بلافاصله از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار