فرماندار سرخه:
فرماندار سرخه گفت: با ایجاد زیرساخت های تحصیل رشته‌های پیراپزشکی در شهرستان خوشبختانه شاهد حضور ۲۳۸ دانشجو در دانشکده پیراپزشکی سرخه هستیم.
کد خبر: ۴۰۶۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴ 12 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، علی محمد مویدی زاده در جلسه کمیسیون دانشجویی سرخه که صبح چهارشنبه در فرمانداری شهرستان برگزار شد، ضمن بیان اینکه وضعیت سرانه های آموزشی سرخه در شرایط مطلوبی قرار دارد تا جایی که شاهد تحصیل بیش از ۲۳۰ دانشجو در رشته های پیراپزشکی هستیم، ابراز داشت:این تعداد دانشجو شامل ۱۴۳پسر و ۹۵ختر در ۱۱ دوره و هفت رشته در دانشکده پیراپزشکی شهرستان مشغول به تحصیل هستند.

علی مؤیدی زاده فرماندار سرخه

وی با بیان اینکه ساختمان دانشکده پیراپزشکی سرخه در چهار سال اخیرو با حضور وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد بهره برداری قرار گرفت، افزود: از ابتدای افتتاح این دانشکده افزایش تعداد و تنوع رشته های تحصیلی، جذب دانشجو و همچنین افزایش امکانات رفاهی و آموزشی بودیم که با پیگیری های انجام شده، مقطع کارشناسی ارشد رشته های دستیار اتاق عمل، فن آوری اطلاعات سلامت، رادیولوژی و هوشبری در این دانشکده دانشجو می پذیرد.

فرماندار سرخه گفت: با اقدامات و تمهیدات انجام شده در مهرماه سال جاری ۱۵۰ دانشجوی جدید به این دانشکده اضافه خواهند شد که با توجه به افتتاح خوابگاه تدبیر و امید دانشجویان جدید الورود، اسکان داده خواهند شد.

مویدی زاده افزود: امید می رود در آینده نزدیک با تامین اعتبارات لازم سالن ورزشی دخترانه و پسرانه به منظور رفاه حال دانشجویان در محل خوابگاه این دانشکده احداث شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار