استاندار سمنان خبر داد
استاندار سمنان از احداث بیش از 400 واحد مسکن شهری در سمنان برای افراد بی‌بضاعت خبر داد و گفت: بهسازی روستاهای استان سمنان، افزایش جذب گردشگران را به دنبال داشت.
کد خبر: ۴۰۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰ 12 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، محمدرضا خباز پیش از ظهر امروز در دیدار با کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان، ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت حضرت علی (ع)، از حاضر بودن در این جمع ابراز خرسندی کرد و گفت: با کارهای صورت‌گرفته، زمینه تداوم و رونق زندگی در روستاها افزایش یافته است و این امر جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به حساب 100 امام راحل که در 21 فروردین‌ماه سال 58 تشکیل شد، افزود: این امر نشان‌دهنده توجه امام راحل به جامعه پابرهنه و ضعیف بود که با توجه به اقدام هوشیارانه امام باید تلاش شود، این حرکت خیرخواهانه تداوم یابد و گام برداشتن برای رفاه زندگی محرومان در وجود همگان نهادینه شود.
استاندار سمنان گفت: امام راحل پس از کمیته انقلاب، دستور افتتاح حساب 1000 را ابلاغ کردند که نخستین مبلغ توسط شخص امام راحل در آن حساب قرار گرفت که مایه خیروبرکت شدند.

خباز با بیان اینکه داشتن نیت معنوی در بزرگ نشان دادن کار نزد خداوند متعال بسیار تأثیرگذار است، اضافه کرد: اگر نیت خالص باشد، خداوند آن کار را بزرگ جلوه می‌دهد و تداوم این اقدام امام راحل به‌واسطه نیت شفاف آن بزرگوار بوده است.

وی با اشاره به امتیاز استان سمنان در زمینه بهسازی روستاها گفت: اکنون بسیاری از روستاهای استان سمنان، چهره‌های نظیف و تمیز را پیدا کرده‌اند که طی بازدید از روستاهای استان که در ایام عید صورت گرفت این رونق و شادابی به‌طور کامل محسوس بود.
استاندار سمنان با بیان اینکه بهسازی روستاهای استان سمنان زمینه جذب گردشگران را نیز فراهم کرده است، ادامه داد: بهسازی اولیه فضای شکیلی را ایجاد کرده که این امر جای تقدیر دارد؛ زیرا چهره فقر را از روستاها دور کرده است.

خباز تصریح کرد: یکی از آسیب‌هایی که مقام معظم رهبری رفع آن را توصیه کرده‌اند، جلوگیری از حاشیه‌نشینی است که اکنون در شهرهای بزرگ همچون تهران، گرفتاری ایجاد کرده است و اگر شرایط در روستاها مطلوب بود، این اتفاق نمی‌افتاد و اکنون باید تلاش شود که جلوی این معضل گرفته شود.

وی با بیان اینکه اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای قشر ضعیف روستایی تعریف شده است، اظهار کرد: با رایزنی‌های صورت‌گرفته، بیش از 400 واحد مسکن شهری برای افراد محروم و بی‌بضاعت ساخته خواهد شد.

استاندار سمنان به ماجرای نردین و مصوبه دولت برای بازسازی آن اشاره کرد و افزود: هر زلزله و اتفاقی که رخ می‌داد، بعد از 6 ماه تا یک سالمصوبه ابلاغ می‌شود؛ اما اقدام دولت در ماجرای نردین جزو اقدامات کم‌نظیر است.

خباز با اشاره به اینکه بیان توفیقات دولت جزو وظایف ماست، خاطرنشان کرد: این‌ها نعمت‌هایی است که خداوند نصیب جمهوری اسلامی کرده و امروز حساب 100 امام منشأ خیروبرکت شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار