فرماندار:
فرماندار شهرستان سمنان گفت : در سال گذشته 786 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به 47 واحد تولیدی و صنعتی این شهرستان پرداخت شد.
کد خبر: ۴۰۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 12 April 2017
سیدعباس دانایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : ظرفیت اقتصادی و تولیدی شهرستان سمنان به دلیل زیرساخت ناحیه صنعتی بسیار مطلوب است و باید این ظرفیت ها برای افزایش سرمایه گذاری در مرکز استان اطلاع رسانی شود.

وی اظهارداشت : تسهیلات رونق تولید در سال گذشته جان دوباره به واحدهای صنعتی و تولیدی نیمه فعال این شهرستان بخشید و با برنامه ریزی های هدفمند این برنامه ها برای سال 96 نیز ادامه می یابد.

وی خاطرنشان کرد : ارایه تسهیلات رونق تولید به چهار واحد صنعتی سمنان به ارزش یکهزار و 212 میلیارد ریال در دستور کار کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قرار دارد که با پیگیری های انجام شده مراحل بانکی این واحدها درحال انجام است.

فرماندار سمنان عملکرد دولت تدبیر و امید در ارایه تسهیلات رونق تولید و بازگشت تعداد قابل توجهی از این واحدها به چرخه تولید را مطلوب دانست و گفت : باید این برنامه های اشتغال آفرین با حمایت مسوولان نظام در کشور بیش از پیش ادامه یابد.

دانایی ادامه داد : زیر ساخت لازم برای افزایش اشتغال و رونق اقتصادی در استان وجود دارد و باید با حمایت های همه جانبه بانک ها و سایر دستگاه های اجرایی برای کاهش نرخ بیکاری در سمنان گام برداشت.

وی تصریح کرد : واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان سمنان با سرمایه گذاری بخش خصوصی به رونق بیشتر می رسند و باید با شناساندن ظرفیت های اقتصادی استان به فعالان اقتصادی برای آبادانی این دیار گام برداریم.

وی اضافه کرد : شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل در سال گذشته با تلاش مضاعف دولت تدبیر و امید در کشور اجرایی شد و باید در سال جاری با وحدت و همدلی برای افزایش اشتغال در کشور گام های موثرتر برداریم.

فرماندار سمنان گفت : منویات رهبر انقلاب همواره مورد تاکید دستگاه های اجرایی بوده است و به یقین در سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال،آمار بیکاری در استان سمنان به یاری خداوند کاهش چشمگیری می یابد.

748 واحد صنعتی و کشاورزی استان سمنان به ارزش 404 میلیارد تومان تا کنون موفق به دریافت تسهیلات رونق تولید شده اند.

استان سمنان حدود یک هزار و 800 واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری دارد و دولت یازدهم برای رونق بخشی به چرخه اقتصادی تولید داخلی با توجه به رهنمودهای رهبری درباره تحقق اقتصاد مقاومتی، ارایه تسهیلات رونق تولید را از سال 95 درنظر گرفت.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار