رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات مهدی‌شهر خبر داد
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان مهدی‌شهر با بیان اینکه رسانه‌ها نقش محوری در ایجاد شور انتخاباتی دارند، از تشکیل کمیته تبلیغات شهری برای ساماندهی تبلیغات داوطلبان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۴۰۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸ 11 April 2017

به گزارش تابناک سمنان، منصور نورانیان امروز در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت‌ماه اظهار داشت: برای ساماندهی تبلیغات شهری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، کمیته‌ای تحت عنوان کمیته تبلیغات شهری تشکیل‌ شده است.

وی تصریح کرد: با هماهنگی‌های به‌ عمل‌ آمده با شهرداری‌های مهدی‌شهر، شهمیرزاد و درجزین، کمیته تبلیغات شهری برای ساماندهی تبلیغات شهری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکیل شد.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان مهدی‌شهر با بیان اینکه کاندیداها باید بر اساس برنامه‌ریزی‌ وزارت کشور که برای زمان تبلیغات قانونی اعلام می‌شود، به تبلیغات اقدامکنند، افزود: آماده‌سازی نقاط و فضای مناسب برای تبلیغات شهری از سوی کاندیداها از جمله اهداف کمیته تبلیغات شهری است تا همه بتوانند در زمان قانونی مشخص‌ از فضای آماده‌شده برای تبلیغات شهری استفاده درست داشته باشند.

نورانیان با اشاره به نقش محوری و بی‌بدیل رسانه‌ها و خبرنگاران در تقویت شور انتخاباتی گفت: نقش رسانه‌ها و خبرنگاران در ایجاد و تقویت شور انتخاباتی برای حضور پرشور و باشکوه مردم پای صندوق‌های رأی بی‌بدیل و محوری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار