فرمانده انتظامی شهرستان سنقر از دستگیری 408 نفر از خرده فروشان و معتادان متجاهر در سال 95 در این شهرستان خبر داد و گفت: آمار دستگیر شدگان نسبت به سال 94، 63 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۴۰۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ 09 April 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مجتبی شهبازی" گفت: مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر، دستگیری و جمع آوری معتادان متجاهر از مطالبات بحق مردم و از اولویت های اصلی و همیشگی پلیس شهرستان سنقر بوده است.

وی افزود: طی سال 95 با اجرای  چندین مرحله طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان، 408 نفر از خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر دستگیر شدند که این آما نسبت سال 94، 63 درصد افزایش داشته است، لذا متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شده اند.

این مقام انتظامی ادامه داد: طی مدت مذکور بیش از 16 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف، 30 دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیف، 38 باب منزل فعال در امر توزیع موادمخدر پاکسازی و دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر نیز متلاشی شد.

سرهنگ شهبازی در خاتمه با اشاره به اینکه بيشتر جرایم شهرستان خرد است و سرقت ها توسط معتادان صورت مي گيرد، خاطرنشان کرد: در سال جاری نیز نیروی انتظامی با شدت بیشتری با پدیده شوم مواد مخدر برخورد خواهد کرد، همچنین از همه شهروندان درخواست می شود همچون گذشته همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار