رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از راه اندازی سه بیمارستان در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۴۰۲۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 05 April 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- مرتضی هاشم زاده در جلسه برنامه ریزی هفته سلامت سال جاری اظهار داشت: هفته سلامت فرصت مغتنمی است تا با بیان اهمیت و جایگاه بسیار مهم و سهم آن در تحقق توسعه پایدار بر مشارکت مردم و همراهی مجموعه نهادهای حاکمیتی و اجرایی تاکید شود.

وی ادامه داد: از طرفی این هفته فرصتی است تا با بازنگری و نگاه مجدد به توانمندی ها دستاوردها و انتظارات موجود برای پاسخ گویی منطقی و شایسته به مردم بازتوانی مضاعف و در قالب یک برنامه منسجم و کلان همراه با سایر دستگاه های مسئول در مسیر تحقق سلامت مردم گام برمی داریم.

وی گفت: از اهداف برگزاری برنامه های مربوطه در هفته سلامت می توان به فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در راستای ارتقای سلامت و تاکید بر اصلاح روش های زندگی برای تامین سلامتی مردم و به ویژه با موضوع شعار سال و تحول سلامت، تبیین اهمیت سلامت در برقراری توسعه پایدار و تبیین شعار «انسان سالم، محور توسعه پایدار» و جلب مشارکت مردم در راستای توجه به نقش سلامت و پیش گیری برای داشتن جامعه ای سالم اشاره کرد.

۱۲۷ پروژه درمانی و بهداشتی در سطح چهارمحال و بختیاری افتتاح شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: ۱۲۷ پروژه در سطح استان با هزینه ای بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان و همچنین دو مرکز بهداشت در شهرستان های بن و سامان افتتاح شده است.   

هاشم زاده با بیان اینکه سه بیمارستان در سطح استان راه اندازی شده است، افزود: بیمارستان ۳۲ تخت شهرستان کوهرنگ، بیمارستان ۳۲ تختی مالخلیفه و همچنین بیمارستان ۱۴۰ تخته شهر جونقان افتتاح شده است.

۷۵ تخت بیمارستانی به بیمارستان کاشانی شهرکرد افزود می شود

وی گفت: در سال جاری ۶۰۰ تخت به تخت های بیمارستان های استان افزوده خواهد شد که ۸۰ تخت مربوط به بخش ای سی یو، ۷۵ تخت مربوط فاز دو بیمارستان کاشانی، ۲۵۰ تخت در کلینیک بیماران خاص، ۱۲۰ تخت در فاز دو بیمارستان لردگان و همچنین ۷۰ تخت در بیمارستان جدید شهرستان بروجن است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با توجه به اینکه هفته سلامت از روز یکم تا هفتم اردیبهشت سال جاری با شعار زندگی سالم با نشاط و امید برگزار می شود، بیان کرد: تحرک بدنی، تفریحات سالم، فعالیت گروهی، غذای سالم جامعه سالم، سفیران سلامت نهادهای اجتماعی، طرح تحول سلامت ارتقای کیفیت زندگی، دین معنویت سلامت روان، هنر و رسانه سواد سلامت، نهاد خانواده و مسئولیت اجتماعی از شعار و عناوین هفته سلامت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار