مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: استان اردبیل در حوزه فعالیت‌های قرآنی در سال ۹۳ توانست رتبه ممتاز قرآنی کشور را به خود اختصاص دهد.
کد خبر: ۴۰۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸ 27 May 2015

به گزارش تسنیم، حجت‌السلام مهدی ستوده عصر امروز در جلسه توجیهی مدیران، مربیان و کارشناسان موسسات قرآنی شهرستان‌های اردبیل اظهار داشت:  دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در حوزه فعالیت‌های قرآنی در سال 93 توانست رتبه ممتاز قرآنی کشور را به خود اختصاص دهد که تلاش می‌کنیم تا در استان این گونه فعالیت‌ها استراتژیک و استادمحور برگزار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: این امر در سایه توسعه و تقویت فعالیت‌های قرآنی و آموزشی در این حوزه میسر شده که تلاش و جدیت بر این است تا امسال نیز بتوانیم در این حوزه اقداماتی شایسته و در خور شان استان اردبیل را انجام داده و بار دیگر این رتبه ممتاز  برتر کشوری را به خود اختصاص دهیم.

وی با اشاره به اعتبارات اندک و ناچیز قرآنی و عمرانی در این حوزه بیان کرد: سهم استان اردبیل در این حوزه صفر درصد بوده که این امر سبب برخی نارسایی‌های و مشکلات می‌شود که انتظار می‌رود در این زمینه مسئولان ارشد استانی نسبت به این امر توجه ویژه داشته باشند.

ستوده از اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار عمرانی به استان اردبیل برای توسعه و عمران دارالقرآن کریم و امورات قرآنی خبر داد و افزود: تاکنون ریالی از این مبلغ برای صرف در حوزه‌های مورد نظر تخصیص نیافته که باید با توجه به اهمیت توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی و عمرانی در این حوزه برای تخصیص این اعتبارات اقدامات لازم از سوی مسئولان مربوطه انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: این در حالی است که سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل هر ساله با توجه به نبود اعتبارات رتبه ممتاز و برتر کشور را به خود اختصاص می‌دهد که این امر بیانگر مسئولان این حوزه و ظرفیت‌های بالای استان اردبیل در این حوزه است که باید برای باروری هر چه بیشتر آن تلاش و جدیت شود.

وی اظهار کرد: با وجود موفقیت‌های استان اردبیل در عرصه‌های مختلف در حوزه قرآنی اما بی‌توجهی مسئولان به این حوزه مورد قبول نبوده که باید مسئولان عنایت ویژه‌ای به اعتبارات حوزه‌های قرآن داشته باشند تا این فعالیت‌های خودجوش مردمی و موسسات قرآنی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی مختلف توسط آن در استان توسعه یابد.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار