با فرا رسیدن روز سیزده فروردین روز انس با طبیعت تعداد 10هزار عددکیسه زباله را در محور های شصت کلا، سد آبندان توشن، پار ک جنگلی توسکستان، پار ک جنگلی قرن آباد بین مسافران نوروزی توزیع نمودند.
کد خبر: ۴۰۲۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷ 04 April 2017
  با فرا رسیدن روز سیزده فروردین روز انس با طبیعت مسافران و گردشگران به منظور گذراندن آخرین روز از تعطیلات نوروزی به دل طبیعت رفته تا از این موهبت الهی برخوردار شوند ، در همین راستا ماموران یگان اداره حفاظت محیط زیست گرگان ، روز سیزده فروردین 96 در ورودی تفرجگاههای مناطق گردشگری اقدام به نصب بنر با شعارهای محیط زیستی کردند و تعداد 10هزار عددکیسه زباله را در محور های شصت کلا ، سد آبندان توشن ، پار ک جنگلی توسکستان ، پار ک جنگلی قرن آباد  بین مسافران نوروزی توزیع نمودند.

براساس گزارش اداره کل محیط زیست گلستان، داشتن زندگی سالم و محیط زیست پایدار در گرو بر خورد منطقی با قوانین طبیعت است از این رو باید این میراث طبیعی وارزشمند حفظ شود و به نسل های بعدی منتقل شود.

همچنین از مسافران و گردشگران انتظار می رود زباله های تولیدی خود را داخل کیسه ها زباله بسته بندی کنند و هنگام خروج از طبیعت به همراه خود به محل های مخصوص حمل زباله تحویل دهند و از رها کردن زباله و دیگر مواد فاسد شدنی در طبیعت جدا خوداری کنند.

گردشگران و مسافران عزیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مانند شکار حیوانات ، آتش سوزی، تخریب، آلودگی های زیست محیطی را با شماره تلفن 1540 یا 01732545463 به ماموران حفاظت محیط زیست اطلاع دهند.  

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار