فرمانده پلیس راه گلستان گفت:
فرمانده پلیس راه گلستان گفت: با وجود ادامه باران در نقاط مختلف استان و ریزش برف در مسیرهای کوهستانی، هم اکنون سطح جاده های گلستان لغزنده و تردد خودروها با احتیاط انجام می شود.
کد خبر: ۴۰۱۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵ 03 April 2017
فرمانده پلیس راه گلستان گفت: با وجود ادامه باران در نقاط مختلف استان و ریزش برف در مسیرهای کوهستانی، هم اکنون سطح جاده های گلستان لغزنده و تردد خودروها با احتیاط انجام می شود.

سرهنگ دوم علی عبدی افزود: گلستان در ایام نوروز یک استان مقصد و نیز گذر مسافرین بوده و هم اینک با وجود ادامه بازگشت گردشگران به استان های خود، ترافیک راه های این استان روان است.

وی عنوان کرد: هم اکنون در جاده توسکستان (گرگان - شاهرود) و خوش ییلاق (آزادشهر - شاهرود) شاهد بارش برف خفیف هستیم، اما تردد ها به صورت عادی در جریان است.

به گفته وی؛ هم اینک نیازی به بستن زنجیر چرخ نیست، اما رانندگان برای عبور از این مسیرها زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

استان مرزی و شمالی گلستان افزون بر 5 هزار کیلومتر راه اصلی ، فرعی و روستایی دارد که حدود 1900کیلومتر آن سخت گذر و کوهستانی است.

* کاهش 45 درصدی کشته شدگان حوادث جاده ای 

فرمانده پلیس راه استان گلستان همچنین بدون اعلام آماری گفت: از آغاز طرح نوروزی امسال (25 اسفند) تا پایان روز 13 فروردین 96 تعداد کشته شدگان حوادث جاده ای در استان، 45 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

سرهنگ عبدی افزود: همچنین تعداد مصدومین حوادث جاده ای در همین بازه زمانی 19 درصد کاهش دارد.

وی اظهار داشت: در مجموع کل تصادفات منجر به فوت در این فاصله زمانی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته کاهش 44درصدی داشت و سوانح رانندگی منجر به جراحت نیز 11 درصد کمتر شده است.

به گفته وی؛ در بخش حوادث خسارتی نیز آمارها کاهش 41درصدی را نشان می دهد.

فرمانده پلیس راه گلستان در پایان از رانندگان خواست که با توجه به ادامه بارش ها با رعایت جوانب ایمنی تردد کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار