رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم شنبه دوازدهم فروردین از خیمه معرفت حضرت علی بن جعفر(ع) بازدید کرد.
کد خبر: ۴۰۱۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۷ 03 April 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری نوروز 96 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، رئیس اوقاف ناحیه یک شهرستان قم شنبه دوازدهم فروردین ماه با حضور در محل عوارضی قم – تهران از خیمه حضرت علی بن جعفر(ع) که در این مکان برپا شده بازدید کرد.

حجت‌الاسلام یوسف احمدی در این بازدید با حضور در غرفه‌های مختلف، ضمن گفت‌وگو با مبلغان روحانی حاضر در این خیمه معرفت، حسن اجرای طرح آرامش بهاری در این مکان را از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد.

گفتنی است این خیمه معرفت شامل چندین غرفه از جمله مشاوره روانشناختی، پاسخگویی به سوالات شرعی، قرآن بخوانید جایزه بگیرید، نقاشی خلاقانه، کودکان، خانواده و فضای مجازی و سخنرانی چند رسانه‌ای است و همه روزه از 9 صبح تا ساعت 24 و تا پایان تعطیلات نوروزی، میزبان زائران و گردشگران خواهد بود.

جُنگ‌ها و مسابقه‌های فرهنگی و معارفی مختلفی ویژه گروه‌های سنی مختلف در این مکان تدارک دیده شده است همچنین با توجه به محل این خیمه یعنی عوارضی قم – تهران و تردد میلیون‌ها مسافر نوروزی در این محدوده، برنامه‌های ویژه‌ای برای همه رده‌های سنی از کودکان تا کهنسالان خواهیم داشت.

گفتنی است حجت‌الاسلام احمدی از دیگر خیمه‌های معرفت و بقاع متبرکه همچون آستان مقدس امامزادگان جمال(ع)، پنج امامزادگان و سکینه خاتون(س) نیز بازدید به عمل آورد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار