گزارش عملکرد دولت در استان در خصوص اقتصاد مقاومتی واضح و شفاف است؛ حال چه زیباست نماینده‌ی محترمی که از بیکاری جوانان حوزه‌ی انتخابیه‌اش گلایه‌مند است بگوید در راستای جذب سرمایه‌گذار در آن شهرستان چه عملکردی را می‌تواند به مردم گزارش دهد!
کد خبر: ۴۰۰۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 01 April 2017

چند ساعت پس از  گفته‌های کاظمی نماینده مردم پلدختر و معمولان در حمله به عملکرد استاندار لرستان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان، حبیب‌الله خجسته‌پور، به انتقادات سیدحمیدرضا کاظمی پاسخ داد.


خجسته‌پور نوشت:

مطلبی به نقل از جناب آقای سید حمیدکاظمی نماینده‌ی مردم شریف پلدختر در مجلس شورای اسلامی منتشر شد که مرا بر آن داشت تا نکاتی را به عرض مخاطبان عزیز برسانم:
1ـ  در انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی، جناب آقای کاظمی با قرار گرفتن در لیست حزبی که نزدیک‌ترین قرابت را با دولت یازدهم دارد و حمایت جمعی از همفکران دکتر روحانی به مجلس راه یافت؛ اما پس از آن که طعم پیروزی را چشید، خاستگاه رأی خود را فراموش کرده و اکثر اقداماتش در جهت مخالفت با دولت و کارگزاران صدیق آن بوده است. (از سؤال از وزیر محترم کشور به‌دلیل جابجایی بخشدار جاپلق در آغازین روزهای نمایندگی گرفته تا بیانات اخیر ایشان)
2ـ وی از زمان رأی‌آوری و حتی قبل از ورود به مجلس تا همین امروز همواره به دنبال عزل و نصب مدیران شهرستان بوده و می‌باشد و جالب است که این علاقه‌مندی وافر خود به عزل و نصب مدیران و دخالت علنی در قوه‌ی مجریه را به نماینده‌ی عالی دولت نسبت می‌دهد. شوری دخالت ایشان تا بدانجا رسید که پیام‌های تبریک نصب برخی مدیران شهرستان پلدختر حاوی عکس نماینده‌ی محترم در مجلس بود؛ کانه ایشان حکم انتصابشان را امضا نموده بود.
اخیراً پس از صدور بخشنامه‌ی هیئت دولت مبنی بر جلوگیری از عزل و نصب مدیران بدون هماهنگی استانداران تا پایان انتخابات نیز ایشان را از این اقدامات منصرف نکرده و در همین ایام تعطیلات با فشار بر اندک مدیران کل استان! که هنوز موفق به انتصاب نیروهای همسو با نماینده‌ی محترم نشده‌اند قصد داشت که دستورالعمل دولت را نیز به محاق تعطیلی بکشاند. (که گویا عدم موفقیت در این موارد موجب برافروخته‌شدن ایشان و این اظهارنظر گردیده است!)
3ـ مخاطب مقام معظم رهبری در فرامین و نامگذاری‌های حکیمانه‌شان تمام قوای حکومتی است و هر قوه‌ای لازم است در این خصوص پاسخگو باشد.
گزارش عملکرد دولت در استان در خصوص اقتصاد مقاومتی واضح و شفاف است که به مناسبت‌های مختلف توسط استاندار محترم ارائه شده است؛ حال چه زیباست نماینده‌ی محترمی که از بیکاری جوانان حوزه‌ی انتخابیه‌اش گلایه‌مند است بگوید در راستای جذب سرمایه‌گذار در آن شهرستان و در جهت تسهیل در فعالیت‌های اقتصادی در طی مدت نمایندگی‌اش چه عملکردی را می‌تواند به مردم گزارش دهد!
بی‌صبرانه منتظر شنیدن اقدامات ایشان هستیم.
(بگذریم از بنرهایی که به وقت افتتاحیه اقدامات دولت توسط هواداران ایشان در سطح شهرستان نصب می‌شود!).  در پایان به استحضار مردم عزیز می‌رسانیم که گزارش دقیق عملکرد دولت تدبیر و امید در شهرستان پلدختر و پاسخ به مصاحبه‌ی نماینده‌ی محترم به‌زودی توسط فرماندار محترم آن دیار ارائه می‌شود.
حبیب‌الله خجسته‌پور
معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار لرستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار