رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور گفت: امسال ۷ منطقه گردشگری در کشور معرفی شد تا مقاصد جدید گردشگری به هموطنان معرفی شود.
کد خبر: ۳۹۶۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۴ 17 March 2017
زهرا احمدی پور رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور عصر امروز در جمع خبرنگاران حفاظت از میراث فرهنگی را تکلیف سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور دانست و اظهار داشت: باید از این میراث حفاظت کنیم تا بتوانیم آن را به نسل آینده تحویل دهیم.


وی افزود: با هماهنگی‌هایی که با ستادهای هماهنگی خدمات‌رسانی در استان‌ها ازجمله استان لرستان داشتیم تلاش شده تا امسال نوروز متفاوتی را برای هموطنان خود رقم بزنیم.


رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری عنوان کرد: امسال هفت منطقه گردشگری در کشور معرفی شد تا مقاصد جدید گردشگری به هموطنان معرفی شود و به این واسطه بسیاری از استان‌هایی که هنوز شناخته نیستند با کمک آموزش و اطلاع‌رسانی فرصت برابری در حوزه گردشگری پیدا کنند.


زهرا احمدی پور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با همراهی جمعی از مسئولان استان از کمپ‌های گردشگری ازنا و الیگودرز بازدید کرد.


معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی پس از بازدید از کمپ گردشگری شهرستان ازنا به شهرستان الیگودرز سفر کرد و در این شهرستان نیز از ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی بازدید به عمل آورد.


بهره‌برداری از یک هتل در شهرستان دورود، سفر به شهرستان خرم‌آباد و شرکت در نشست ستاد تسهیل سفرهای نوروزی در استانداری لرستان از دیگر برنامه‌های سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به استان لرستان است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار