مدیرکل آموزش سازمان محیط زیست از افزایش جریمه برای شکارچیان متخلف خبر داد و گفت: براین اساس موضوع عدم دریافت امتیاز شکارچیان از دولت نیز باید مورد بررسی قرار گیرد و از سوی مجلس لایحه‌ای ارائه شود.
کد خبر: ۳۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳ 26 May 2015
به گزارش تسنیم، محمد درویش در برنامه شمعدانی در خصوص افزایش جریمه شکار اظهار داشت: موضوع افزایش جریمه شکار مصوب شد و از هفته گذشته قابل اجرا است.
وی با بیان اینکه مردم با مشارکت می‌توانند در بهبود وضعیت محیط زیست و حفاظت از حیوانات موثر واقع شوند، گفت: با افزایش جریمه شکار جلوی گروه قانون‌شکنان گرفته شده است تا دیگر به این روند ادامه ندهند.
مدیرکل آموزش سازمان محیط زیست افزود: اگر شدت جریمه‌ها بیش از حد باشد خود تبعات جبران‌ناپذیری دارد به طور مثال اگر جریمه شکار پلنگ از 100 میلیون تومان به یک میلیارد برسد باعث ترویج خشونت و بی‌قانونی می‌شود.
درویش بیان کرد: موضوع عدم دریافت امتیاز شکارچیان از دولت باید مورد بررسی قرار گیرد و همچنین از سوی مجلس شورای اسلامی لایحه‌ای ارائه شود تا در این زمینه بازدارندگی بیشتر شود.
وی با بیان اینکه تمهیدات جریمه‌ای باید بازدارنده باشد، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با مشارکت مردم و اقدامات مناسب وضعیت محیط‌ زیست بهبود یابد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار