دبیر هیئت نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی استان کرمانشاه گفت: همه ما وظیفه داریم در با حفظ انسجام ، همدلی و همزبانی همه بسترهای لازم برای برگزاری انتخاباتی با شکوه ، سالم ، آرام و به دور از حاشیه را فراهم کنیم .
کد خبر: ۳۹۲۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ 10 March 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فرمانداری روانسر،داریوش رستم آبادی در جمع اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان روانسر افزود: رعایت اصل قانون بی طرفی مجریان و ناظران انتخابات نوعی تکلیف است و باید با دقت تمام رعایت شود

وی با تاکید بر لزوم تعامل وهمکاری اعضای هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات شهرستان افزود : باید از آرای مردم صیانت کنیم و امین مردم باشیم.

دبیر هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان ادامه داد: میزان مشارکت مردم ایران اسلامی  در انتخاباب بیشار از مشورهایی است که مدعی دموکراسی هستند و همه باید تلاش کنیم زمینه حضور پرشور مردم را فراهم و انتخاباتی در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزار شود.
رستم آبادی بر صیانت از حق و آرا مردم و پرهیز از هر گونه اقدام شائبه دار تاکید کرد


فرماندار روانسر نیز گفت: برگزاری 2 انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال 96 به عنوان 2 انتخابات ملی و محلی از اهمیت بالایی برخوردار است و همه جریانات در انتخابات حضوری  فعال خواهند داشت.

حسین ویسمرادی افزود: وزارت کشور به دنبال برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم ،امن و با مشارکت حداکثری مردم است و آرای مردم در انتخابات آتی، هم در سطح ملی و هم منطقه ای بسیار تأثیرگذار است 

وی رعایت اصل مهم بی طرفی ، حرکت بر مدار قانون  را لازمه برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور عونان و تاکید کرد: در اجرا و نظارت بر انتخابات باید طبق قانون عمل کرد.



 



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار