فرماندار ویژه جهرم با تاکید بر اینکه اشتغال پایدار با حمایت از سرمایه گذار محقق می شود اذعان کرد: اگر قرار است اشتغالی صورت گیرد باید تمام دستگاه های اجرایی از سرمایه گذاران واقعی حمایت کرده و احساس امنیت را برای آنها بدون ایجاد تنگ نظری و حب و بغض فراهم کنند.
کد خبر: ۳۸۹۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ 06 March 2017
تابناک فارس به نقل از مهر:فرماندار ویژه جهرم از بانک ها خواست ضمن حمایت از طرح های اقتصادی بستر لازم را به منظور حمایت از سرمایه گذاری و تولید اشتغال در شهرستان فراهم کنند.

علیرضا صحرائیان صبح دوشنبه در جلسه کارگروه مشترک اشتغال و اقتصادمقاومتی با بیان اینکه مشکل بیکاری یکی از مهمترین مشکلات جامعه امروز است، گفت: باید در مسیر حل این مشکل تلاش کرد تا یک رونق اقتصادی درخور شأن و منزلت مردم شهرستان جهرم به وجود آید.

وی افزود: در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده باید در این زمینه به صورت عملیاتی کار شود.

فرماندار ویژه جهرم به بخشداران متذکر شد: با توجه به ظرفیت هایی که در حوزه اقتصاد مقاومتی در بخش ها و روستاها وجود دارد باید ازاین ظرفیت ها به منظور رونق اقتصادی و اشتغال زایی استفاده کرد.

 صحرائیان افزود: بخشداران تعامل خود را با رؤسای ادارات اقتصادی و بانک ها بیشتر کنند و در حوزه اقتصادمقاومتی جلسات تخصصی را تشکیل و راهکارهای لازم به منظور ایجاد سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال برای افراد بیکار اتخاذ کنند.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با تاکید بر اینکه اشتغال پایدار با حمایت از سرمایه گذار محقق می شود اذعان کرد: اگر قرار است اشتغالی صورت گیرد باید تمام دستگاه های اجرایی از سرمایه گذاران واقعی حمایت کرده و احساس امنیت را برای آنها بدون ایجاد تنگ نظری و حب و بغض فراهم کنند.

وی از رؤسای بانک ها خواست تا به افرادی که از طریق سایت بهینه یاب معرفی شده اند در اسرع وقت تسهیلات لازم به آنان پرداخت شود.

 صحرائیان با اشاره به اینکه بسیج سازندگی با ارائه تسهیلات فرصتی برای کارآفرینی و تحقق اقتصاد مقاومتی در جامعه ایجاد کرده است، عنوان کرد: بسیج سازندگی  آمادگی پرداخت تسهیلات اشتغالزایی را دارد و باید از این ظرفیت استفاده شود و این فرصت بسیار خوبی است که در شهرستان جهرم ایجاد شده است.

فرماندار ویژه شهرستان جهرم یادآور شد: باید از فرصت هایی  که در این خصوص بدست آمده حداکثراستفاده شود  و از طرح های تکاپو و تکنابه منظور ایجاد اشتغال بهره گیری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار