میان اصحاب رسانه هم بیشترین اعتراض به روابط عمومی استانداری صورت می گیرد چرا که احساس می شود در حد و اندازه دستگاهی مانند استانداری عمل نمی کند. این در حالی است که برخی روابط عمومی ها در ادارات دیگر بسیار توانمند تر از استانداری عمل می کنند.
کد خبر: ۳۸۹۷۲۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳ 06 March 2017
حوزه ی روابط عمومی استانداری یکی از ضعیف ترین دوایر اداری در میان روابط عمومی ها ست به گونه ای که مشاهده می کنیم در هنگام برگزاری جلسات مهم سردرگمی های عجیبی بین کارکنان روابط عمومی بوجود می آید. در هنگام حضور وزیر ورزش و جوانان ، آنچنان اوضاع درهم و برهم شده بود که برخی خبرنگاران و برخی از اعضای هیئت های دعوت شده نتوانستند وارد سالن شوند و در سالن جلسه هم در خصوص برنامه ریزی برای سخن گفتن برخی افراد ، که از ضروریات جلسه بود با بی نظمی و اعتراض همراه شد. این نمونه ای از بی برنامگی در حوزه ی روابط عمومی استانداری است . البته در میان اصحاب رسانه هم بیشترین اعتراض به روابط عمومی استانداری صورت می گیرد چرا که احساس می شود در حد و اندازه دستگاهی مانند استانداری عمل نمی کند. این در حالی است که برخی روابط عمومی ها در ادارات دیگر بسیار توانمند تر از استانداری عمل می کنند. برای نمونه روابط عمومی در استانداری در حد و اندازه ی روابط عمومی هایی مانند کمیته امداد ، آموزش و پروش ، صنعت و معدن و ... نتوانسته به دستگاه خود کمک کند.
انتصاب مدیر کل روابط عمومی استانداری
هر چند انتصاب جدید در اصل ، برنامه ریز حوزه ی روابط عمومی استانداری بوده است و اصحاب رسانه به عنوان کسانی که بیشترین ارتباط را با روابط عمومی دارند ، به شدت به نوع عملکرد وی معترضند ، اما باید دید با در راس قرار گرفتن مدیر جدید بر این حوزه ی حیاتی در امر اطلاع رسانی آیا مهمترین نقطه ضعف استانداری ترمیم می شود یا نه؟
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور حکمی محمد تقوی را به عنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل خود منصوب کرد . استاندار در حکمی دیگر هجیر افشون به عنوان مشاور امور عمرانی خود منصوب کرد.
محمد موحد پور مدیرکل حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اعلام این خبر روز دوشنبه به ایرنا گفت که این دو انتصاب جدید در راستای تقویت و بهبود حوزه اطلاع رسانی و همچنین شتاب بخشی در روند اجرای طرح‌های عمرانی توسط استاندار کهگیلویه و بویراحمد صادر شده است.
تقوی پیش از این به عنوان معاون روابط عمومی حوزه استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشغول به کار بود که با احیای مجدد و ارتقای جایگاه روابط عمومی و امور بین الملل استانداری با حکم استاندار به عنوان مدیرکل این حوزه منصوب شده است.تقوی همچنین مجری، سردبیر و خبرنگار شبکه استانی دنا و دانش آموخته دانشکده خبر تهران خبر است.
افشون دارای کارشناسی ارشد رشته عمران است که پیش از این به عنوان مشاور امور اجرایی و عمرانی معاونت عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشغول فعالیت بود.
تنزل جایگاه روابط عمومی‌ها و امور بین‌الملل استانداری‌ها در سال گذشته واکنش‌هایی از سوی صاحب نظران و کارشناسان علوم ارتباطات و رسانه‌ای کشور را به همراه داشت.
ابلاغ بخشنامه‌ای از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزارت کشور خطاب به استانداری‌ها مبنی بر ادغام ادارات کل روابط عمومی استانداری‌ها در حوزه مدیریت استانداری‌ها با اعتراض این افراد روبرو شده بود.
این بخشنامه جایگاه مستقل و سطح روابط عمومی در استانداری‌ها را با تنزل رو به‌ رو کرده بود که باتدبیر دولتمردان و توجیه کارشناسان این حوزه احیا شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۲
ضمن تقدیروتشکرازاستاندارمحترم وعرض تبریک خدمت برادرودوست عزیزجناب آقای تقوی ان شاءالله که شاهدرشدوپیشرفت ایشان درجایگاههای برتروبالترباشین ومثل همشهریان پایتخت نشین منطقه وشهرستان جیدالتاسیس رافراموش نکنند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار