بازیکن تیم بسکتبال شیراز اعتقاد دارد با وجود شکست در همه مسابقات لیگ،‌ هیچوقت سرشکسته نبوده اند.
کد خبر: ۳۸۹۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲ 05 March 2017
تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:رضا رنجبر بازیکن تیم بسکتبال شیراز  گفت: همه مسابقات خود را تا به حال باخته ایم؛ اما در هیچ رقابتی سرشکسته نبوده ایم. مقابل آبادان تیم دوم لیگ و نماینده ایران در غرب آسیا 80 امتیاز به دست آوردیم،‌ آن هم در شرایطی که بازی در خانه حریف برگزار می شد و فقط شش بازیکن داشتیم. شاید با اختلاف نهایی 20 امتیاز باختیم؛ اما بازی تیم باعث سرافرازی است.

وی ادامه داد: امسال همانطوری که همه مطلعند؛‌ با بدقولی هایی مواجه شدیم؛ اما بازیکنانی که در تیم باقی ماندند، قول دادند که لیگ را خراب نکنند و تا آخر پیش برویم. ضمن اینکه وعده هایی برای پرداخت مبالغی در صورت ماندن تا آخر مسابقه داده اند که به آن هم دلگرمیم.

بازیکن شیراز در مقایسه تیم با موارد مشابه سال های قبل گفت: پارسال تیم اصفهان یک دهم مشکلات ما را هم نداشت؛ اما لیگ را رها کرد. ما در تیم خود حتی لباس تمرینی هم نداریم و هر بازیکنی با لباس خود تمرین می کند. با این وجود در تیم مانده ایم و تنها انگیزه هم این است که علاوه بر اثبات خود،‌ آبروی شهرمان نرود.

شیرازی ها از بهترین تماشاگران ایرانند

رنجبر با اشاره به دعوت شدن پورکاوه به تیم ملی بزرگسالان گفت: همین که بازیکن جوان از جمع ما به تیم ملی دعوت می شود، انگیزه خوبی بود. دلخوشیمان به همین چیزهاست. چند هفته ای سامان طاهرپور بازیکن هم پستم در تیم منتخب هفته قرار می گرفت،‌ این را که می دیدم،‌ برای من هم انگیزه می شد.

وی درباره حمایت تماشاگران شیرازی تاکید کرد: یکی از بهترین تماشاگران بسکتبال ایران را داریم. از شیرازی ها ممنونیم که با این مشکلات همچنان از ما حمایت می کنند.

بازی در شیراز را به تیم حرفه ای پارسال ترجیح می دهم

بازیکن سابق شیمیدر همچنین درباره تجربه بازی در این تیم و تفاوت ها با شیراز گفت: تنها چیزی که پارسال در شیمیدر یاد گرفتم،‌ تجربه زندگی بود که چطور با مشکلات کنار بیایم و تسلیم نشوم. نمی گویم حتما حقم بود؛ اما به نظرم می توانستم بازی کنم. مربی تیم به هر دلیلی می گفت نمی توانی جوابگوی تیم ما باشی. به همین دلیل هم امسال را با این همه مشکلات به پارسال ترجیح می دهم.

رنجبر توضیح داد:‌ خوشحالم که در تیمی مثل شیراز توانستم تا حدودی خودم را اثبات کنم. این موضوع ارزش دارد،‌ وگرنه تیمی مثل شیمیدر که از همه لحاظ حرفه ای است،‌ تفاوت زیادی با شیراز دارد.

وی با درخواست اینکه صدایش به گوش مسئولان شهر برسد،‌ گفت: فکر می کنم تنها تیم لیگ برتری شیراز بین همه رشته ها باشیم. نمی دانم مسئولان به چه فکر می کنند؛ اما هیچ حمایتی از تیم نمی شود و چند وقتی است که به سالن هم نمی آیند. ما با وعده های زیادی به این تیم آمدیم که جوابگوی آن نیستند. فقط امیدوارم که مسئولان شهر برای حمایت تیم وارد شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار