کد خبر: ۳۸۸۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰ 05 March 2017
به گزارش تابناک یزد،تيم‌هاي سنگ آهن، سهیل بار، شهرداری تفت و بیمارستان سیدالشهدا در هفته دوم مسابقات فوتسال كارگران استان يزد جام فجر 38، جشنواره گل به راه انداختند .
هفته دوم مسابقات فوتسال کارگران استان یزد با صدر نشینی شهرداری تفت در گروه الف و سنگ آهن فلات مرکزی در گروه ب به پایان رسید .

در ديدارهاي اين هفته ابتدا تیم‌های فولاد آلیاژی و یزدباف از گروه ب به مصاف هم رفتند که زد و خورد دو تیم قدرتمند کارگری استان یزد نتیجه‌ای جز تساوی دو بر دو نداشت و دو تیم با تقسیم امتیازات بازی را به پایان رساندند .

در دیدار تیم‌های کاشی میلاد و سنگ آهن فلات مرکزی ایران 9 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد که هفت گل سهم سنگ آهن و دو گل سهم کاشی میلاد بود. سنگ آهن با این برد پرگل و با توجه به توقف فولاد آلیاژی، جای این تیم را در صدر جدول گروه ب گرفت.

سهیل بار هم در یک بازی مهیج موفق شد با نتیجه شش بر دو از سد رقیب خود حوزه 2 فتح عبور کند.

در مهمترین بازی گروه الف هم دو تیم خوب و یکدست دریاکاران و یزدپخش رقابت نزدیک و نفس‌گیری را برگزار كردند که تجربه بازیکنان دریاکاران به جوانی تیم یزدپخش چربید و سه بر دو پیروز از زمین خارج شدند.

مجموعه ورزشی کارگران هم هفت  بر سه نتیجه را به رقیب خود بیمارستان سیدالشهدا واگذار کرد و در بازی پایانی، شهرداری تفت شش بار دروازه پیشگامان عصر ارتباطات را گشود و یک بار دروازه‌اش را باز شده دید تا سه امتیاز شیرین دیگر را در کارنامه خود ثبت کند و در پایان هفته دوم با تفاضل گل بهتر نسبت به دریاکاران صدرنشین گروه الف شود .

نکته جالب هفته دوم این بود که همانند هفته نخست در مجموع 43 بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرد .

گفتني است، هفته سوم این مسابقات روز جمعه بیستم اسفند ماه در سالن چندمنظوره مجموعه ورزشی کارگران استان یزد برگزار خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار