کد خبر: ۳۸۸۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۲ 25 May 2015
معاون امور مجلس، استانها و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: برای 10 سال بودجه‌ عمرانی کشور توسط دولت‌ قبل تصمیم‌گیری شده‌ است.

دکتر علیرضا صالح در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی دانشگاه رازی، در گفت‌وگو با ایسنا منطقه کرمانشاه اظهارکرد: در حال حاضر چیزی حدود 3000 طرح عمرانی تصویب شده در کشور داریم که برای راه اندازی و افتتاح آنها به رقمی معادل 400 هزار میلیارد تومان بودجه نیاز است.

وی خاطرنشان کرد: این رقم چیزی برابر با 10 سال بودجه عمرانی کشور است. یعنی دولت قبل برای 10 سال بودجه عمرانی کشور تصمیم گیری کرده است.

معاون امور مجلس، استانها و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: این درحالی است که وقتی ما در سال 1384 دولت را تحویل دادیم 1300 طرح عمرانی مصوب با اعتباری بالغ بر 60 هزار میلیارد تومان برای دولت بعدی گذاشته بودیم.

صالح خاطرنشان کرد: با این اوصاف در تمامی سفرهای هیات دولت به استانها، تنها کارمان این است که از حجم انبوه پروژه های نیمه تمام، آنهایی را که اولویت دار هستند را انتخاب کرده و روی آنها متمرکز شویم.

وی تاکید کرد: در تمامی 17 سفری که رییس جمهور به استانهای مختلف کشور داشته اند فقط قول پروژه هایی که امکان بهره‌برداری از آنها تا سال 94 و نهایتا 95 هست را به مردم داده‌اند.

معاون امور مجلس، استانها و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت: ما در دولت یازدهم تمام برنامه ها و کارهایمان روشن است یا قول انجام کاری را نمی دهیم و یا اگر قولی به مردم بدهیم حتما آن را اجرایی خواهیم کرد.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار