ویژه برنامه «از کشمیر تا کاراکاس» با موضوع جایگاه جهانی انقلاب اسلامی و فرصت سوزی غرب‌پرستان و محافظه‌کاران وطنی ساعت ۲۰ امشب به همت بسیج دانشجویی دانشگاه یزد در تالار فرهنگ این دانشگاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۸۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۴ 04 March 2017

به گزارش تابناک یزد،ویژه برنامه «از کشمیر تا کاراکاس» با موضوع جایگاه جهانی انقلاب اسلامی و فرصت سوزی غرب پرستان و محافطه کاران وطنی ساعت ۲۰ امشب به همت بسیج دانشجویی دانشگاه یزد در تالار فرهنگ این دانشگاه برگزار می شود.

 

علی اصغر مرتضایی راد، دبیر اجرایی این برنامه بیان داشت: این ویژه برنامه با سخنرانی عبدالحمید شهرابی و سید سرباز روح الله رضوی برگزار می شود.

 

وی افزود: عبدالحمید شهرابی، مسئول تحقیقات و برنامه‌ریزی «خانه آمریکای لاتین»، عضو هیات مؤسس و هماهنگ‌کننده «کمپین همبستگی با ایران» و نخستین رئیس انجمن دوستی ایران و کوبا است و سابقه فعالیت سیاسی از سال ۱۳۴۶ علیه حکومت پهلوی را در کارنامه خود دارد، وی مدیر نشر همبستگی است و ده‌ها مقاله، ترجمه و تألیف عمدتاً مربوط به نهضت‌های آزادی‌بخش، بالأخص در حوزه آمریکای لاتین را در کارنامه خود ثبت کرده است.

 

مرتضایی راد ادامه داد: سید سرباز روح الله رضوی، اهل کشمیر هندوستان است که پدرش به دلیل عشق به ایران، انقلاب و امام خمینی (ره) نام تنها پسرش را که در روز ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ مصادف با آغاز حمله رژیم بعث عراق به ایران به دنیا می آید سرباز روح الله می گذارد.

 

دبیر اجرایی این برنامه تصریح کرد: سرباز روح الله در حال حاضر با خانواده اش نزدیک به ۳۱ سال می شود که در ایران زندگی می کنند. او بعد از آنکه از مقطع فوق لیسانس مهندسی راه آهن برقی در دانشگاه علم و صنعت تهران فارغ التحصیل شد در سال ۸۹ و بعد از ۱۰ سال زندگی در تهران؛ به قم برمی گردد و در جامعه المصطفی العالمیه جایی که طلاب غیر ایرانی درس طلبگی می خوانند مشغول به تحصیل می شود.

 

مرتضایی راد گفت: سرباز روح الله اخیرا پا به عرصه اجرا گذاشته و اجرای برنامه تلویزیونی هم قصه را که از شبکه یک پخش می شد بر عهده گرفت. وی سفرهای زیادی به سرزمین های اسلامی من جمله سرزمین اشغالی فلسطین داشته و یکی از اعضای کاروان کمک به مردم غزه بوده است.

دانشجو 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار