"چاک شومر" در پاسخ به اتهامات "دونالد ترامپ"، وي و کابينه‌اش را به چالش صداقت فراخواند.
کد خبر: ۳۸۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 04 March 2017
به گزارش تابناک : "دونالد ترامپ"، رئيس جمهور آمريکا، اخيرا با انتشار يک توئيت جنجالي يکبار ديگر به دموکرات‌ها حمله کرد. "چاک شومر"، سناتور دموکرات ايالت نيويورک، در مرکز اين اتهامات قرار داشت اما با ارائه پاسخي دندان‌شکن، کابينه ترامپ را به چالش کشيد.

ترامپ در حساب کاربري توييتر خود، تصويري از شومر را در کنار "ولاديمير پوتين" رئيس جمهور روسيه منتشر کرد که هر دو در حال خنديدن هستند. اين تصوير مربوط به ديدار سال ۲۰۰۳ شومر و پوتين است. ترامپ زير اين عکس نوشت: بايد هرچه سريعتر تحقيقاتي درباره روابط شومر با روسيه و پوتين آغاز کنيم. اين يک رياکاري تمام عيار است!

ترامپ با اين کار تلاش کرد بر ارتباط دولت خود با روسيه که انتقادات فراواني را به دنبال داشته است، سرپوش بگذارد.

اما چاک شومر در واکنش به توييت ترامپ در حساب توييتر خود نوشت: تماس و ديدار من با پوتين در سال ۲۰۰۳ انجام شد و رسانه‌ها از جزئيات آن اطلاع کامل داشتند. اخبار مربوط به اين ديدار نيز بدون هيچ سانسوري در اختيار عموم قرار گرفت اما آيا شما (ترامپ) و کابينه شما هم به همين شکل عمل مي‌کنيد؟

چاک شومر رهبر اقليت دموکرات‌هاي سناي آمريکا است و از "جف سشنز"، وزير دادگستري ترامپ، بابت ارتباط با سفير روسيه در واشنگتن در جريان رقابت‌هاي انتخاباتي نوامبر ۲۰۱۶ به شدت انتقاد کرده است. شومر حتي درخواست استعفاي "سشنز" را نيز مطرح کرد. ترامپ نيز در اقدامي تلافي‌جويانه، بلافاصله عکسي از شومر و پوتين را توييت کرد.




منبع : دیلی نیوز
برچسب ها: تابناک ، استان ها ، خبرروز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار