سرپرست پلیس راه استان ایلام گفت:26 نقطه حادثه خیز در جاده های استان شناسایی شده است که بر اساس اولویت بندی رفع این نقاط در دستور کار دستگاههای اجرایی قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۸۷۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ 01 March 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ "رضا همتی زاده " اظهار داشت : رفع نقاط حادثه خیز استان علاوه بر اجرای عملیات های زود بازده بایستی در برنامه های میان مدت و بلند مدت استان قرار بگیرد.

وی ادامه داد:برای شناسایی نقاط پر حادثه کمیته ای متشکل از نمایندگان پلیس راه ، استانداری ، راه و شهر سازی و سازمان حمل و نقل و پایانه ها تشکیل شده است که بر اساس گزارش این کمیته 26 نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان وجود دارد .

سرپرست پلیس راه ایلام با اشاره به اینکه بیشترین تصادفات جاده ای استان مربوط به محور ایلام – مهران است ، گفت: 50 درصد تصادفات رانندگی که منجر به جرح و فوت می شوند به جهت واژگونی و خروج از جاده رخ داده است.

سرهنگ همتی زاده در پایان به افزایش ترددهای جاده ای در استان اشاره کرد و گفت:رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب مهمترین عامل و کاهش تلفات و مرگ و میرهای جاده ای است.
 
 کشف محموله یک میلیارد ریالی برنج قاچاق در دهلران
فرمانده انتظامي شهرستان دهلران از کشف 20 تن محموله برنج قاچاق با ارزش یک میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "سعید عالی پور" گفت: ماموران کلانتری مرکزی شهرستان دهلران با اجرای طرح ایست بازرسی در ورودی شهرستان دهلران موفق به توقیف یک دستگاه تریلی کشنده باری حامل برنج قاچاق شدند.

وی افزود: ماموران در این عملیات مقدار 20 تن برنج قاچاق خارجی و فاقد هرگونه مجوز گمرکی و برگه خرید را از خودرو توقیفی کشف کردند.

سرهنگ عالی پور در خاتمه اظهار داشت: از آنجائیکه ورود کالاهای قاچاق به کشور مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلي را مورد هدف قرار مي دهد،تلاش پليس جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادي کماکان استمرار خواهد یافت. /م



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار