امام جمعه کلاته‌خیج با بیان اینکه دولت اکثر اوقات پروژه‌های متعلق به گذشته را افتتاح کرد، گفت: عملکرد دولت در حوزه عمرانی در جامعه محسوس نیست و اقدامات دولت معطوف به مسائل خارجی بود و انتظار مردم برآورده نشد.
کد خبر: ۳۸۱۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 21 February 2017

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمیدرضا شکری امروز اظهار کرد: تمام دولت‌ها در نظام جمهوری اسلامی از بدو انقلاب تاکنون در کنار ضعف‌ها، خدماتی را هم ارائه کردند.

امام جمعه کلاته‌خیج در تشریح عملکرد دولت به‌ویژه در بحث افتتاح پروژه‌ها با تأکید بر اینکه عملکرد دولت در این رابطه در سطح جامعه محسوس نیست، تصریح کرد: وعده‌هایی که دولت نسبت به آبادانی و پیشرفت بهتر رفاه حال مردم داده بود و باید انجام می‌گرفت، خیلی اقدام عملی نداشت و انتظار مردم از دولت بیش از این‌ها بوده است.

شکری با اشاره به اینکه در مسائل داخلی اتفاقات زیادی را به چشم ندیدیم، اضافه کرد: اقدامات دولت معطوف به مسائل خارجی بوده است.

امام جمعه کلاته‌خیج با بیان اینکه دولت در حوزه پیشرفت بیشتر کشور وارد عمل نشد، تصریح کرد: پروژه‌ای چشمگیر در این رابطه ندیدیم، اکثر اوقات که بررسی کردیم و دیدیم پروژه‌هایی را افتتاح می‌کردند که متعلق به گذشته بوده است.

* شاهد افتتاح پروژه‌های چشمگیری در شاهرود نبودیم

شکری با تأکید بر اینکه دولت با این اقدامات تنها می‌خواست دهه مبارک فجر را نشان دهد و تبریکی در این رابطه عرض کند، افزود: این دولت، دولت تدبیر و امید است و انتظار ما از آن بیشتر از این‌ها بود که امکانات بهتری را در نظر بگیرد و شاید تحریم‌ها هم در این بحث دخیل بود.

امام‌ جمعه کلاته‌خیج با اشاره به اینکه گرفتاری‌های داخلی هم در این زمینه تأثیرگذار بوده است، تصریح کرد: انتظار ما از دولت بیشتر از این‌ها بود تا در سطح بهتری در داخل کشور کار کند و خدمات‌دهی بیشتری را شاهد باشیم.

شکری در مورد اجرای پروژه‌ها در شاهرود با بیان اینکه شاهد افتتاح پروژه‌های چشمگیری توسط دولت در شاهرود نبودیم، خاطرنشان کرد: پروژه‌های خیلی مهمی در این منطقه افتتاح نشد و انتظار انجام اقدامات جدیدی از دولت وجود داشت.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار