شهردار مشهد گفت: در آینده نزدیک و در آزمون استخدامی شهرداری، قطعا بخشی از پذیرفته‌شدگان را فرزندان شهیدان و جانبازان تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۳۸۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸ 23 May 2015
سید صولت مرتضوی در مراسم تجلیل از جانبازان 70 درصد، اظهار کرد: جانبازان رنج فراوانی در دوران جانبازی خود کشیدند و من از همه آنها به‌ویژه همسران آنها تشکر می‌کنم.

وی افزود: با مقاومت و پایداری جوانان ما در جبهه‌های جنگ تحمیلی، امروز جمهوری اسلامی ایران به عنوان نماد پایداری در منطقه مطرح شده و مردم یمن نیز با الگوبرداری از جوانان ما در برابر حملات رژیم آل سعود ایستادگی می‌کنند و در واقع جانبازان مظلومیت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

مرتضوی بیان داشت: اگر امروز شاهد افتخاراتی در عرصه‌های مختلف بین‌الملل هستیم به دلیل جانفشانی‌های شهدا و جانبازان ما در هشت سال جنگ تحمیلی است که ایستادگی و مقاومت را به رخ جهانیان کشیدند.

شهردار مشهد تصریح کرد: امروز گروه 1+5 چاره‌ای جز پذیرش افکار جمهوری اسلامی ایران ندارند و رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز پاسدار با قامتی استوار در برابر زیاده خواهی‌های استکبار جهانی ایستادند و بیان داشتند که ما اجازه بازرسی و یا مصاحبه با دانشمندان را نمی‌دهیم که این خود نشان از پایداری و ایستادگی ملت ایران دارد.

مرتضوی تصریح کرد: ما آماده خدمت بیشتر به جانبازان و خانواده‌های شهدا هستیم، در آینده نزدیک در آزمون استخدامی شهرداری قطعا بخشی از پذیرفته شدگان را فرزندان شهیدان و جانبازان تشکیل می‌دهند البته ما می‌توانیم برای عده‌ای از فرزندان شاهد و جانباز تاکسی و یا اتوبوس شهری برای فعالیت در شهرداری و شهر مشهد در نظر بگیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار